Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämän päätyvän viikon liikunnat TAVALLISILLE ja PULLUKOILLE -ketju

Vierailija
08.03.2009 |

Eli miten te normaalit ihmiset olette liikkuneet? Tähän ei ketään maraton-treenaajia ja liikkujia, jotka eivät edes taukopäiviä viitsi pitää.

Minä: Kävelyä töissä n. 2 h /päivässä

Lisäksi kolme 30-40 minuutin kävelylenkkiä, joista kaksi on ihan hyötykävelynä paikasta a paikkaan b.

Olen normaalivartaloinen ja kiinteä. Ja iloinen. Mutten silti treena hiki päässä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse liikuin tällä viikolla niin kuin aina. 3 krt 45min-1 h juoksu ja 1x 45min kävely. Eli siis joka toinen ilta, mikä on ihan maksimi meidän perheessä. Ja sekin tiukan aikataulutuksen tulosta.

Olen mielestäni suht. hyväkuntoinen ja normipainoinen.

Vierailija
2/11 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan tuntuu niin äärettömän hyvältä juosta jolkotella ja tuntea kuinka keho jaksaa, ja kuinka voimavaroja vielä löytyy.....

t-. se jolla tavoitteena 30 km viikossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kaksi . 50 min. sauvakävelylenkkiä

- yksi hiihtolenkki 50 min

- lapsen kanssa hiihtolenkki

Vierailija
4/11 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 tanssitunti, 1 vauhtileikittelylenkki, 1,5 futistreenejä, 90 min tutispeli ja 1 tunti futispallottelua salissa. Normaalia enemmän tuli kun oli toi peli tossa. Niin joo ja käytiinhän sitä perheen kans pari tuntia hiihtelemässäkin. Viikonloppuna (pe-su) kaikki muut paitsi 2 ekaa liikuntakertaa.

BMI yli 25

Vierailija
5/11 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuviikko meni vatsataudissa ja loppuviikko muuten vaan. Huomenna jos taas kampeais itsensä salille ja sais treenirytmistä vähitellen kiinni.

Tunnustan olevani kausiliikkuja: kevät ja kesä menee treenatessa salilla, juostessa ja fillaroidessa ja syksyn tullen se jotenkin loppuu ja koko talvi menee kauheessa väsymyksessä ja rasvaa kertyy...yäks tämänhetkistä olotilaa, mutta eikhän se taas tästä kun valo lisääntyy

Vierailija
6/11 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitin tuon toisen ketjun, kuten aloituksessa mainitsin, siksi että NORMAALISTI

Vierailija
7/11 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä yritän tehdä jotain 3h viikossa. Juoksua, jumppaa tai uintia yleensä.

Vierailija
8/11 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida ymmärtää, että normaali-ihminen voi olla tavallinen ja pullukka maratoonari, joka treenaa 3 krt/viikossa ja pystyy juoksemaan sen maratoonin ihan sillä harjoittelulla.

Vierailija
9/11 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin siis brassailla tämän viikon urakalla. En arvannut, että himoliikkujat innostuivat aloituksesta noin paljon :(

Oma saldo on siis viikossa ehkä 2-3 h salitreeniä, vähän ulkoilua ja that's it.

t. se toisen ketjun ap (pienten lasten yh)

Vierailija
10/11 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuviikosta yhdistin lenkin ja kauppareissun, noin 45 min liikkeellä, paluumatkalla repullinen maitoa selässä.

Loppuviikosta reipasta uimista 2* 1 tunti.

Kuntoni on surkea ja nykyisen lääkekuurini takia en saakaan kovasti treenata, mutta vähitellen olen lisännyt liikuntaa vointini mukaan. Välillä liikun enenmmän, välillä vähemmän.

Vierailija
11/11 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla tuli vähän liikuttua koska mies teki töissä pitkää päivää ja sen takia hoidin itse lapsia aamusta iltaan. 1tunti crosstrainerilla ja pari pikaista jumppaa lasten kanssa iltasella (vatsa,selkä,pakara), normaalisti kuntoilen 3xvk tunnin kerrallaan, tällöin juoksen tai poljen crossaria, lisäksi teen vatsoja ym. pari kertaa viikossa+ hyötyliikuntana koiran lenkitys, vaunuilla kerhoon ym. Bm 23.