VantTujen 3.MEGAtreffit 2009
Laitoinpa nyt pystyyn pinon, jotta saadaan treffit kesälle pystyyn.
Elikkäs nyt sitten vaan ideoita missä nähtäis ja millon?
napero ja pojat, jotka jo kovasti odottaa kesää...
Kommentit (71)
me oltais ronjan kanssa kyllä tulossa jos mun vointi antaa myöten. ja ehkä paremmin käy iltapäivä, päivällä ei oo kai väliä.
Eli 6.6. ja aamupäivä ainoastaan sopii meille. Täällä nukutaan ainakin tällä hetkellä klo 13-16, eli iltapäivään ei ehditä:(
Aurora & O
Napapiirillä on kahvinkeitin, vedenkeitin, pikkuruinen jääkaappi (maito mahtuu, mutta ei juuri muuta) ja mikro.
No kummanko & ap vai ip mä varaan? Iltapäivä on tuntunu saavan enemmän kannatusta..
burde & pimut
Juu meidän poppoolle sopii toi 6.6 ja mieluiten iltapäivällä!!
Aino ei enää nuku, mutta Aaro veteli unia tänäänkin 10-14.00.. Ja tykkäisin että olis hereillä tapaamisessa!!
Mites tosiaan tarjoilut??
Jokainen tuo ja vie sit ylimääräiset mukanaan.. Mitä sit kukakin tuo??
Mä tietty varaan oman sapuskani kun täytyy olla gluteenitonta.. mut voin tehdä senkin niin että muutkin sitä voi syödä!
Eli meille kyllä pitäisi sopia ihan milloin vaan ;) Ihan hyvä vaihtoehto 6.6. ip, vaikka Aino varmaan on aikas väsy, kun most probably autossa ei nukuta, kun on niin paljon katseltavaa ;) Neiti meinaa nukahtaa autoon kyllä aina silloin, kun ei pitäis, mutta sit kun ois uniaika ja sais nukkua, ei taatusti nuku :)
Eli meille kyllä pitäisi sopia ihan milloin vaan ;) Ihan hyvä vaihtoehto 6.6. ip, vaikka Aino varmaan on aikas väsy, kun most probably autossa ei nukuta, kun on niin paljon katseltavaa ;) Neiti meinaa nukahtaa autoon kyllä aina silloin, kun ei pitäis, mutta sit kun ois uniaika ja sais nukkua, ei taatusti nuku :)
Mä tässä mietin, että kun näyttää siltä että tuo 6.6 ja iltapäivä on saanu enemmän kannatusta, niin olisko mahollista että treffit alkais klo 14? Niin mekin voitais tulla piipahtamaan (mun vanhemmat on varanneet mökin ja sinne mennään klo 16 lähtien, ja mä tuun kuitenkin tuomaan meidän koiran, mökille ei saa viedä koiria, mun ystävälle Tampereelle...) poikien kanssa...
Noista tuomisista/syömisistä... Miten olis jos tällä kertaa kaikki tois omat eväät? Kun niin monella on allergioita, ja kaikki sais sitten taatusti sitä mitä pystyvät syömään... Tää nyt oli vaan mun idea...
napero ja pojat
Minä kannatan myös sitä, että kukin tuo omat eväät mukana. Mutta mites kahvi/tee? Tuoko joku paketin tullessaan? Kyselee äiti, jonka aivotoiminta tarvitsee kahvikupposen useamman kerran päivässä, hih!
i-l ja tytsyt
Varasin sen la 6.6.09 klo 14-17.00 (+ puoli tuntia siivousvaraa) Vuokre on sen 5e/tunti eli 15e yht. Siihen kuuluu kahvi, tee + sokeri. Maidon voi ostaa viereisestä siwasta.
mä kannatan omat eväät juttua.. mut en pane pahakseni, jos joku innostuu leipomaan jotain tms.. :p
t. burde
Mekin voitais tulla jos ei nyt mitään ihmeellistä ilmaannu sitä ennen
Mä voisin leipoa kakun niin saadaan suut makeaksi, mun kakku on laktoositon mutta en tiijä osaanko tehdä gluteenitonta, mitähän sen vehnäjäuhon tilalle vois laittaa ??
Onks kellään mitään muita allergioita mansikka,mustikka ?? Ois kiva että kaikki pääsisi osalliseksi kakusta !
hyvä aika ja paikka!
Jos periaattessa on omat eväät jasaa tuoda yhteistä spessua jos haluaa panostaa niin se lienee hieno ajatus? ei mitään stressiä kenellekään vaan hauskaa yhdessäoloa :)
AA: jos ihan perustäytekakkua meinaat niin siitä saa helposti gluteenittoman vaihtamalla jauhot perunajauhoihin, eroa ei juurikaan huomaa maussa, ainakaan huonoon suuntaan. On myös gluteenitonta jauhoseosta. ja sit kun vaan muistaa että ei laita myöskään korppujauhoja vuokaan tms niin kakku tulee helposti gluteenittomaksi.
Mä aina anoppia varten teen kaikille gluteenitonta, mun mielestä tulee helposti hyvää. Ja oon tehnyt uuninpellillä levyt leivinpaperin päällä niin ja kasanut kakun niistä niin ei tarvi sitä korppujauhojuttuakaan muistaa.
Että näin. :)
-iiris ja E 2v3kk ja J 3vrk
Mä vasta nyt alan tajuamaan ,että ihan kohta jo treffataan taas!
Omat eväät sopii mullekin, mutta innolla odotan jo AA:n leipomuksia. Meille käy kaikki, tai pitäiskö sanoa mulle, koska typy ei eilenkään suostunut syömään mumman tekemää täytekakkua...
Mä varaan siis omat eväät ja oman euroni vuokraan (vai pitääkö varata 1,5€?) :)
-Osse ja mukulat
Omat eväät sopii hyvin meillekin kun joudun Milolle kuitenkin ottamaan omat jutut mukaan :)
Kivaa!!
Treffit senkus lähenee! Näillä näkymin siis olemme tulossa, vaikka tuo eestaasajaminen yhden päivän sisään vähän mietityttää + että pihaa ja taloa pitäis edistää kun mieskin on viikonloppuna kotona... Tai sitten me vaan otetaan iskä mukaan kuskiksi ja lähetetään treffien ajaksi jonnekin haahuilemaan ;)
t. Ope ja Aino
Jos Burde, tai muut tamperelaiset ennätätte vielä pinoa kurkata, niin kertokaahan, onko siellä lähellä autoille parkkipaikkoja. Osoitteen ja ajo-ohjeet löysin netistä, mutta parkki kiinnostaa.
Näkymisiin lauantaina!
-Amy ja Emmi-
ps. onkin hyvä, että nyt on sisäpaikka tiedossa treffeille, kun aiemmasta poiketen on aika huonoa keliä vielä luvattu.
meille kävi vanhanaikaisesti, miehen sukulaiset ilmoittivat että tulevat sunnuntaina synttärikahville, joten mun lauantai menee nyt sitten siivotessa ja kakkua leipoessa, ei tänne ketään kehtaa pyytää kun jokapaikka on raksapölyssä.
meillä on vain muovi teipattuna tuohon seinään ja kun kitattuja seiniä hiotaan tulee hiontapöly noista hirsien väleistä siään !
Pitäkää kuitenkin hauskaa !
aa ae ja sohvi sunnuntaina 6 kk
Eli emme sittenkään jaksa lähteä Tampereelle saakka ajelemaan, vaikka itsellä mieli tekisikin :( Kotona on kuitenkin jälleen kerran töitä, mm. pihaa jne ja mulla on joku kesäflussa ja en viitsi "kiusata" Ainoa istuttamalla tuntitolkulla autossa, vaikka tuo nyt pääsääntöisesti kyllä autossa viihtyykin. Hankalaa, kun me ollaan täällä niin kaukana kaikesta ja kaikista! Hyviä treffejä kuitenkin, ja toivottavasti joskus taas nähdään vaikka pienemmällä porukalla!
Niin, ja jos joku suunnittelee kesällä reissua Turun suunnalle, muumimaailmaan tms. niin sopii ilmoittautua, jos vaikka sitten nähtäis jollakin kokoonpanolla!
t. Ope ja Aino
Me ollaan kyllä tulossa. Harmi kun niin moni on perunu tulonsa, mutta onhan meitä silti tulossa ihan mukavasti.
listaan tähän nyt vielä...
napero
aurora
karssuli
niamey
jepsis
queen
osse
amy
pesukarhu
pikkumilli
iidalinnea
hermione
tikru
burde
onkohan joku tulijoista jääny merkkaamatta? tai joku merkatuista ilmoittanut ettei pääse?
no, kuitenkin vielä viime hetken listaus... kohta tarttis varmaan alkaa tekeen jotain, että oltais suht ajoissa... :D
napero (jolla harkinnassa jättää Eetu kotiin...) ja pojat
Moikka ja oikein kivoja treffejä kaikille teille!
Valitettavasti emme pääse tulemaan, koska meillä ei ole autokyytiä. Harmittaa ihan kamalasti.
Anteeksi kun ilmoittaminen jäi näin viime tippaan, mutta aamulla en päässyt kirjautumaan vauvan sivuille.
t. iida-linnea ja tytöt
Meille luultavasti käy ihan kumpi tahansa päivä ja kellonajalla ei oo mitään väliä.