VantTujen 3.MEGAtreffit 2009
Laitoinpa nyt pystyyn pinon, jotta saadaan treffit kesälle pystyyn.
Elikkäs nyt sitten vaan ideoita missä nähtäis ja millon?
napero ja pojat, jotka jo kovasti odottaa kesää...
Kommentit (71)
Tänä vuonna kyllä haluan päästä paikalle Milon kanssa kun viime vuonna meni mönkään :)
Viime vuotinen jäi meilläkin väliin, nyt olisi mukava taas nähdä kaikkia pitkästä aikaa!
NapNap
mutta nyt voitaisiin yrittää tulla tyttöjen kanssa :) Paikasta ja ajasta en osaa kyllä sanoa yhtään mitään? Kesäkuun joku lauantai?
mutta vain viikonloput käyvät, kun töissä olen.
ollaan tulossa kunhan treffipaikka ei ole ihan hortsikan nevadassa:)
Amy ei ole vielä kommentoinut, mutta ihan totta, tänä vuonna olis varmaan aika miettiä jo jotain muuta paikkaa (vaikkakin Amyn luona on ollut ihan huippua!), koska meitä alkaa olla jo aikamoinen joukko. Ideoita?
-Q- ja pojat
Ilman muuta! Kesäkuussa on ihan ok, paikkaa en nyt tähän hätään keksi kyllä ehdottaa minäkään. Varmaan jossain pk-seudulla tai sen liepeillä olis aika hyvä (siis Riihimäki esim. lasketaan vielä kuuluvaksi alueeseen :DD)
t. Ope ja Aino
ollaan mukana mikäli aika ja paikka vaan sopii!!
Niamey, Aino ja Aaro
En ole kahtena ekana kertana päässyt mukaan, kun aina ollaan oltu espanjasssa:( Nyt onneksi lähdetään reissuun vasta kesäkuun puolessa välissä. JOten eikun aikaa ja paikkaa sopimaan:)
Aurora
tosiaan mekin siis tulemme! Sen verran tiedän meidän kesälauantaista (vkonlopuista) että lauantai 6.6 on jo buukattu täyteen, joten jos sopisi sitten muun päivän...?
Mitenkäs sen paikan kanssa? Oon tätä jo aikaisemmin ehdottanut, mutta ehdotanpa uudestaan... Eli meillekin saa tulla, jos vaan autoilla pääsee... Ja ollaan ns kymppitien (Turku-Hml -tie) varressa...
napero ja pojat
Heippa!
Mukaan voi laskea myös meidät Emmin kanssa. Ja Naperolle tullaan mielellään, ja voidaan napata joku kyytiin vaikka Hämeenlinnan asemalta. Mutta voi olla, että sinne on kuitenkin hankala tulla, kun aika moni kai käyttäis julkisia.
Muita uusia ideoita mulla ei ole heittää. Mutta jos muuta ei keksitä, eikä meidän talon laajennus ala ihan alkukesästä, niin kyllä meille voi edelleen tulla.
-Amy ja Emmi-
Me tultais myös mielellään mukaan, mut meillä on mökki varattu 6-13.6. Et jos joku muu aika niin sitten tullaan!
Ja paikalla ei niin väliä, jos Naperon luokse mennään niin mekin voidaan napata joku kyytiin Hämeenlinnasta. :)
Bejpi, Eveliina 2v 2kkja Tiuhti-Poika 21+2
Mekin voitas tulla tyttöjen kanssa jos vaan päivä sopii jne... :)
Mä tietäisin yhden hyvän paikan, mutta se on täällä tampereella.. :D
PS. Jos sovitte jotain päivää tms., ni voisko joku vaikka mansen suunnalta hihkua mulle siitä, kun täällä palstalla ei tuu käytyä.
Me tullaan kans jos vaan päivä sattuu sopimaan. Meille paras olis kesäkuun eka lauantai/sunnuntai, muuten onkin alkukesä täynnä erilaisia juhlia.
Meillä kun on auto käytössä niin päästään melkeinpä mihin vaan - vaikka Tampereellekin. :)
Onko kenenkään kotikulmilla asukaspuistoa, jonka tiloja vois vuokrata? Oon kuullut, että niitä vois vuokrata juhla- ym. muuhun käyttöön, eikä ole kaiketi kovinkaan kallista. Mutta yhtälailla mulle sopii Amyllekin tai Naperolle matkata! =)
Karssuli ja typsyt
Tampere sopis oikein hyvin meillekkin ;D
Pitäiskö nyt sitten listata kelle sopii mikäkin paikka/aika?
Meille sopii kaikki ehdotetut paikat? Mikäs paikka se oli minkä burde ehdotti?
Meiltä peruuntui se 6.6 meno, joten se sopiikin meille...
napero
Me ollaan kans mukana. Meille sopii näillä näkymin kesäkuussa mikä viikonloppu vaan. Tampere sopii oikein hyvin, mutta voidaan myös lähteä kauemmaksi.
Jepsis ja tytöt
Mä ehdotan treffit olisi vaihteeksi Tampereella. Meitä kun on täältäkin päin ollut Enskojen alusta asti aika monta... :)
Paikka ehdotus on vapaaehtoisten äitien ylläpitämä lapsiperheiden kohtaamispaikka NAPAPIIRI Kalevassa (eli jos junalla tulee niin voi vaikka kävellä sinne...). Voitais varata sieltä sali, jossa on mini-keittiö ja vessa. Lapsille on tilaa leikkiä, leluja kaapissa ja pieni trampoliini. Hinta 5e/tunti.
Napiksen kesäkuulta 12.pv ja 14.pv on varattu. Muut on vapaana...
www.tampereennapapiiri.fi
..ja tampere käy meillekin treffipaikaksi. Jos muutkin hyväksyy tampereen ja napapiirin niin olisko paras ajankohta sitten se kesäkuun alku vai miten?
Ajattelin vaan ilmoitella, että tosi mielellään tyttöjen kanssa tullaan paikalle!
Oiskohan joku kesäkuun viikonloppu sopiva?
t. iida-linnea ja tytöt