Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voihan Mikkonen!

Vierailija
08.03.2009 |

.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivan kotivideon omaan dvd varastoon tuosta jaksosta.

Vierailija
22/54 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ok tuomita YH:t ja homoparit mutta siis onks se sit oikein rikkoa toisen parin liitto??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

takuulla noista pojista tulee paljon enemmän kun teidän arvostelijoiden lapsista ikinä

Vierailija
24/54 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuis-Mikkoset, no joo, mitäpä niiltä muuta odottikaan... Hupsuja mielipiteitä. Alle kymmenen minuuttia jaksoi kiinnostaa.

Se oli hauska, kun Nina viikkasi pyykkejä ja puhkui, miten hän arvostaa tätä työtä yhtä paljon kuin kodin ulkopuolista työtä. Nauratti ihan hulluna, kun ansioäitinä kotisohvalla viikkailin omia pyykkejä enkä kyllä edes ajatellut, että tässä nyt teen arvostettua työtä. Enkä ajatellut kotiäitinäkään, on etuoikeus saada hoitaa lapsia kotona, mutta kyllä se nyt helpompaa kuin työelämä! Jos ei ole, niin joku osa elämää pitää miettiä uudelleen ;-)

Vierailija
25/54 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli mukava seurata poikia. Vilkkaita ja eloisia lapsia, jotka mitä oletettavimmin kuitenkin osaavat tarvittaessa käyttäytyä.

Toivottavasti ohjelmalle tulee jatkoa.

Vierailija
26/54 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli niin ihanaa!!! Koko ohjelma on elämäni paras!!!

Voi kun tekisivät nukkeja tai jotain muuta keräilykamaa.Nina voisi tehdä tuoksun ja kosmetiikkasarjan.

Aivan 10+++ kaikki!!!!

<3 <3 <3

T-paidat kanssa kehiin!!!

Ja entäs ne piharappuset. Lumikin oli niiden pihassa ihanampaa.

Vierailija
27/54 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkittävää. Minä olen tyhmä ja tiedän sen. Häpeän tyhmyyttäni. Tunnen kuitenkin myötähäpeää Nina Mikkosta kohtaan. Mutta ehkä on hyvä, että keskustelua saadaan aikaan. Jos mikkoset siihen suostuvat, niin miksi ei?

Minuakin nauratti kun isä mikkonen puhuu omalle kameralle ja nauhoittaa koko otoksen.

=)=)((//%&%¤¤%#

Jos ei muuta niin saihan ne

kivan kotivideon omaan dvd varastoon tuosta jaksosta.

Vierailija
28/54 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai toisinpäin? Eli sen jutun jälkeen päätettiin väsätä tällainen ohjelma? Mä kyllä olen varma, että oli niinpäin, että se kotiäiti-keskustelu nostettiin tarkoituksella esille tämän tulevan ohjelman takia. Kuka muuten olisi ollut oikeasti kiinnostunut jostain Mikkosista, jos ei olisi ollut tuollaista draamaa taustalla?

Vierailija
29/54 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

latelee mielipiteitä ja uhoaa, miten on keksinyt Madonnan.

Timon kanariankeltaiset ulkoiluhousut toivat aidon tuulahduksen 80-luvulta. Kestäisivät varmaan sen Ninan jääkaudenkin.

Vierailija
30/54 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai toisinpäin? Eli sen jutun jälkeen päätettiin väsätä tällainen ohjelma? Mä kyllä olen varma, että oli niinpäin, että se kotiäiti-keskustelu nostettiin tarkoituksella esille tämän tulevan ohjelman takia. Kuka muuten olisi ollut oikeasti kiinnostunut jostain Mikkosista, jos ei olisi ollut tuollaista draamaa taustalla?

Mies pohti ihan samaa. Minä olen kyllä sitä mieltä, että ensin olisi ollut kotiäiti-keskustelu. Jos se olisi ollut mainoskikka ja epäonnistunut, niin koko ohjelma ei kiinnostaisi tasan ketään. Olisiko Nelonen lähtenyt tekemään ohjelmaa, jota kukaan ei katsoisi. Toisaalta olisihan se ollut helppo perua tai tehdä riskillä. Tuskin tällaisen ohjelman tekeminen paljoa maksaa. Sen puolesta voi olla noinkin päin kuten mainitsit.

Vierailija
31/54 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn vaan, että millekähän tässä sitten ollaan kateellisia? Negatiiviselle ilmapiirille, mikä oikein huokuu heidän kommenteissaan? Aikuisen mallista lapsille? Korvat punaisina haukutaan toisia ihmisiä ja valintoja. Lapset annetaan median armoille? Me vs. te, me paljon parempia, te roskasakkia? Rasismille?

Ok, jotkut voisivat kadehtia heidän taloaan, joka on iso ja hmmm.. mitä muuta? No meilläkin on koti, jossa viihdymme. Heidän lapset ovat reippaita, no niin on minunkin. Joku voi myös kadehtia heidän julkisuuttaan, en kyllä ymmärrä miksi.

Vierailija
32/54 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

boooring! siis niin tylsää....odotin jotain ihan muuta

Vierailija
33/54 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

takuulla noista pojista tulee paljon enemmän kun teidän arvostelijoiden lapsista ikinä

Niistä tulee varmaan paljon suvaitsemattomampia ja heikot sosiaaliset taidot ikätoverien kanssa omaavia pikku terroristeja joiden maailma romahtaa kun isiä ja äitiä ei enää ole ja heidän pitää pärjätä oikeassa maailmassa..

Vierailija
34/54 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
35/54 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

latelee mielipiteitä ja uhoaa, miten on keksinyt Madonnan.

niin lopulta Mikkonen varmaan ON itse Madonna.

Vierailija
36/54 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis minkäikäisiä noi pojat on niinku täsmälleen?

Vierailija
37/54 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis toi Timppa on jotain, mihin ei ees sanat riitä:D

Vierailija
38/54 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa on se,että tuskimpa tätä kukaan äänestää..

Vierailija
39/54 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan ainakin, että ohjelma jatkuisi.

Vierailija
40/54 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä vaikutti ihan idylliseltä, vaikka vanhemmat ovatkin täysiä fasisteja.

Ihana toi Nina: Tämä asiahan nyt on ihan selvä tutkimattakin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi