Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti: mitä ajattelet pariskunnasta, missä nainen todella kaunis ja

Vierailija
07.03.2009 |

mies ei ole kaikkien kauneusihanteiden mukainen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sekä mies että nainen ovat kauneusihanteiden mukaiset, ajattelisin, että siinä liitossa ei ole rakkautta vaan koko suhde perustuu siihen, että on etsitty rinnalle komea/kaunis pari.

Rakkaus kun ei katso ulkonäköä eikä kukkaroa, ei asemaa eikä mieti, mitä "muut sanovat".

Vierailija
2/6 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos komea mies ja ruma nainen, niin ajattelen, että mies ei ole pinnallinen. Jos tasapainoinen pari niin silloin ajattelen heidät normipariksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin ihmissuhde ikinä!

Vierailija
4/6 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mieheni on kyllä komistus. (Tosin ei ole omasta mielestään komea). Hänen mielestään olen kaunein nainen, hieman pullukka, mutta ei haittaa.

Vierailija
5/6 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rahahan saa ruman ja vanhan miehen näyttämään tosi komealta!

Vierailija
6/6 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko todella kaunis, mutta kyllä minua monen mielestä kuulemma kelpaa katsella. Joskun nuorempanan tuli valkattua poikaystävä sillä perusteella, että hän oli komea. Iän myötä järkeä onneksi tuli päähän ja aviomies tuli sitten valittua ihan muilla perusteilla. Ei ole mikään mr finland, mutta sillä ulkonäöllä ei loppupeleissä ole kovinkaan suurta merkitystä. Se mitä on pään sisällä on paljon tärkeämpää.

Kyllähän meitäkin toisinaan kummastellaan, että miten olemme yhteen päätyneet, mutta ei se meitä haittaa. Minua ei todellakaan voisi vähempää kiinnostaa se pohtiiko joku, miksi olen mieheni kanssa yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi