Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentteja mikä kaunein?

06.03.2009 |

Eleonoora Lilja Maaria

Lumina Lilja Maaria

Amanda Lilja Maaria

Selma Lilja Maaria

Raskausaikana puhuttiin masuasukista nimellä Selma Maaria, siitä tuo yks vaihtoehto. Eleonoora nimessä mietityttää onko liian pitkä etunimeksi ja tuleeko siitä helpommin keksittyä lempinimi kun esim. 3-tavuisesta nimestä. Kiitos avustanne, jotka ehdotttelitte etunimiä. Vielä kaivattais mielipiteitä mikä olisi kaunein/sointuvin, kaikki molemmille mieleisiä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin itse mä hylkäsin tuon Lumina-nimen, koska mua haittasi se, miten se taipuu (esim. Luminalle -> lumi-nalle), mutta on se silti kaunis.

Toiseksi paras on minusta tuo Selma Lilja Maaria. Amanda Lilja Maariakin on ihan kiva, mutta Eleonoora ei mua oikein säväytä.

Vierailija
2/6 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaamaan tähän, sillä minun tyttöni ovat Amanda ja Selma ;)

Lilja Maarian eteen sopii ehkä mielestäni paremmin Selma - ja jos olette jos raskausaikana kutsuneet vauvaa nimellä Selma, niin eikös se ole silloin hyvä niin ;)

Lumina - nimestä en ihmeemmin välitä, mieluummin muodossa Lumia, kuulostaa vain jotenkin kauniimmalta.

Eleonoora toimii mielestäni paremmin toisena tai kolmantena nimenä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amanda Lilja Maaria ois näistä minusta mukavin. Selmakin on tosi kiva ja Luminakin ihan kaunis :) Eleonoora on kyllä aikas piiitkä... vaikkakin kiva sekin.

Tiina :)

Vierailija
4/6 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selma Lilja Maaria ykkonen, hyvä kakkonen Lumina Lija Maaria. Etunimiä lähinnä peilasin.

Vierailija
5/6 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin äänestää Amanda Lilja Maariaa jo edellisessä ketjussa.

Selma myös kiva.

6/6 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti minä en pidä mistään lumi-aiheisista nimistä, kun en voi sietää lunta enkä Suomen talvea... YÄK. :o( No, se on vaan mielipiteeni. Mutta en laittaisi ainakaan lumiaiheista nimeä keväisen kuuloisen Liljan kanssa samaan nimirimpsuun, liikaa vuodenaikoja samassa nimessä!

Muut miettimänne nimet ovat kaikki oikein kauniita! Tyylillisesti etunimivaihtoehdot ovat aika erilaisia; Amanda on kansainvälinen nimi, Selma taas supisuomalainen, ja Eleonoora kansainvälinen ja suomalainen, mutta tuossa kirjoituasussa ei voisi olla muunmaalainen nimi kuin meikäläinen.

Eleonoora on niin pitkä nimi, että uskoisin sen olevan vaarassa lyhentyä joksikin muuksi. Tuntemani Eleonoorat ovat Elkki ja Eikku..

Mutta, mitäs jos nimi olisikin Leonoora jo alunperinkin? Tai Leonora vielä kauniimpi kirjoitusmuoto?

Leonora Lilja Maaria olis todella kaunis ja tasapainoinen nimi!!