Imettäjän kesävaatteet?
Mitä te muut imettäjät meinaatte pukea kesällä päälle, jos tulee lämpöisiä ilmoja?
Mä pidän " normaalitilassa" kesäisin lähinnä toppeja + housuja/shortseja/hameita ja välillä spagettiolkain-mekkoja. Pari viikkoa sitten kun oli niitä lämpöisiä ilmoja, tajusin, että eihän melkein mitkään mun vanhat kesävaatteet käy tänä kesänä, kun imetän. Ois pari ihanaa mekkoa, mutta niiden kanssa ei voi mitenkään imettää julkisesti. Vanhat kesätopit on liian tiukkoja ja lyhyitä (miten ne onkin lyhentyneet viime kesästä...), joten kävin ostamassa H&M:ltä pari ihan perustoppia, mutta ovat vähän pidempää mallia. Ne on sen verran joustavia, että saan helmaa nostettua imetystilanteessa. Sit mulla ois kaapissa pari niskan takaa solmittavaa toppia, mutta nekään ei käy, kun imetysliiveissäni ei ole niskan takaa meneviä olkaimia.
Sellaista myös mietin, että mitenköhän imetys onnistuu uimarannalla bikinit päällä??? Esikoinen syntyi kesällä ja silloin en pitänyt koko kesänä bikineitä, enkä kyllä taida pitää nytkään (sen verran kamala on maha vielä). Tosin uimaan olisi kiva mennä ja siinä hommassa tarvitsen niitä bikineitä. En muista, onko täällä meilläpäin missään uimarannalla jotain pukukoppeja, jossa voisi käydä vaihtamassa bikinit siksi aikaa päälle, kun kävisi uimassa ja sitten taas imetysliivit ja toppi päälle ja imettämään. Esikoisen kanssa kuitenkin mennään uimarannalle, jos on hyviä ilmoja, vaikka vauva (3 kk) ei sinne kaipaakaan.
Itse hurahdin Glamour mom-toppeihin, ovat kuin minulle tehtyjä... Aika hintavia ovat tietty (kun on h&m-hintoihin tottunut). www.taikapilvi.com löytyy imetyspaidoista, ja siellä on joku alennuskin.
Näteistä mekoista haaveilen minäkin, mutta toistaiseksi ei ole löytynyt. Nyt kyllä näyttäisi olevan muodissa edestä napitettavat mekot, josko sellainen toimisi?
Suhni