Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin ja itsekästä toivoa että tämä vauva syntyisi jo?

Vierailija
06.03.2009 |

rv 37 menossa ja vauva olisi siis hieman ennenaikainen jos nyt tulisi, silti toivon koko ajan että synnytys alkaisi ja pääsisin tästä olotilasta eroon.

Koko raskaus on ollut ihan hirveää. Matala hb jonka takia päähän koskee ja pyörryttää, järkyttävä pahoinvointi ja heti sen jälkeen hirveät liitoskivut, nyt selkä- ja lantiokipu on sitä luokkaa että jalat lähtee alta jos ylös nousee varomattomasti. Yöllä vessaan meno kestää käsittämättömän kauan kun ensin pitää koittaa nostaa itsensä sängystä jne...

Koko ajan tekisi mieli alkaa rehkimään jotain että saisin tämän vauvan jo ulos, mutta samaan aikaan hirveän huono omatunto kun ajattelen niin...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä oikein voi samaistua tilanteeseesi, oma raskauteni on ollut todella upea ja helppo, ilman ongelmia tai kipuja.

MUTTA symppaan kovasti... Toivon sinulle paljon voimia loppuviikoille, ei ole enää paljoa jäljellä, vikoja viedään! Koita ajatella positiivisesti..

Jos nyt niin kävisi että vauva näillä viikoilla syntyisi, suureksi helpotuksesi, ei hän kovin ennenaikainen ole, varmasti vahva jo nyt. :)

Älä tästä ala itseäsi pieksämään.. Nakkaa huono omatunto nurkkaan ja koita ottaa mahdollisimman paljon irti loppuraskaudesta.

Tsemppiä!!

Vierailija
2/7 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkista tosta etusivun raskauskiekosta 37. viikkonen on jo ihan normaali raskauden kesto. Mutta ei tule ennen kuin on tullakseen .. Kohta ohi kuitenski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rv 38+4 menossa ja toivoisin vauvan vielä olevan ainakin viikon kohdussa kasvamassa.

Olen muuten rehkinyt koko raskauden ajan, alkuraskauden pahoinvoinneille piutpaut antaen, eikä mitään kipuja sen jälkeen ole ollut. Kun rehkii koko ajan niin pysyy myös kunnossa. En aio jäädä sohvalle makaamaan. Vielä ei ole edes liitoskipuja, mutta kuulin reilu pari viikkoa sitten, että kohdun suulla oli tapahtunut kypsymistä ja lyhenemistä vähän.

Vierailija
4/7 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minäkin voisin jo jakaantua.

Vierailija
5/7 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sita paitsi, toivoahan saa aina, se ei tarkoita etta mitaan tapahtuisi. ;-) Itse olen ollut vuodelevossa kohta 20 viikkoa (saan kayda vessassa, suihkussa ja sairaalassa kontrolleissa, missaan muualla en ole viiteen kuukauteen kaynyt) kaikenlaisen isomman ongelman takia (nyt rv 32) ja taytyy sanoa etta pieni helpotuksen huokaus kavi mielessani kun laakari sanoi etta synnytys kaynnistetaan viikolla 37 (syyna ovat kylla ihan laaketieteelliset syyt, yritetaan maksimoida mahdollisimman turvallinen syntyma seka vauvalle etta minulle). 37 taytta raskausviikkoa on taysiaikaisuuden raja, ja esim. oma kakkoseni syntyi ihan luonnostaan ja ongelmattomasti rv 37+4.

Vierailija
6/7 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kamalasti, että vauva pysyttelisi masussa vielä ainakin viikon, tai kaksikin. Eihän se pikkuista haittaa, jos saa siellä masussa vielä hetken aikaa olla ihan rauhassa kasvamassa.

Vierailija
7/7 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan herra suostu syntymään.. Ei auta kaupassa juoksentelut, imurointi eikä mitkään "kotikonstit". Tänään aattelin riehua ihan tosissani, mutta jos ei auta ni sit en kyllä enään ees usko että tää täältä tulee. Yksikään JOO ei ole sinne jäänyt, mutta siltä vaikuttaa.. Neuvolassakin "lohduttivat" että viimeistään sitten loppukuusta ruvetaan vauvaa houkuttelemaan ulos jos ei itse tule ulos. Voi kun kiva...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan