Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aika entinen ei koskaan enää palaa-ketju.

Vierailija
10.12.2008 |

Muistan kun olin n.15-20 vuotta sitten kaupassa töissä ja nautin kun sain oikeasti palvella asiakkaita;pakata heidän lahjansa ja oikeasti tehdä hyvän mielen ihmisille.

Nykyään ei kai juuri missään edes kysytä moista pakkauspalvelua,kauppakeskuksissa on noita eri hinnoilla.

Kassat(nuoret tytöt)eivät ole kuulleetkaan vanhempien ihmisten teitittelystä,vaan kysyvät kasikymmpiseltä rouvalta että"otatteks muuta"!

Nyt työelämään palanneena mua oikeasti tökkii nykysysteemi,hirvee kiire,asiakas äkkiä ulos ja hankalista asiakkaista höpötellään jopa liikkeen seinien sisäpuolella.

Ja hauskuus työnteosta on kadonnut.......;(((

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paketoivat ilmaiseksi tuotteen.

Mutta totta teitittely on vaikeaa ja se ei tule suoraan, jälkein päin sitä harmittelee

Vierailija
2/4 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sitä että oikeasti yritetään tehdä töitä hyvin ja muita huomioiden. Eikä käydä vaan istumassa ja kuluttamassa aikaa tai tekemässä näennäisesti töitä esim. IT-alalla.

Olin vastikään sairaalassa lapseni kanssa ja sielläkin haittasi kun kukaan ei katsonut kokonaisuutta ja pysähtynyt oikeasti miettimään tilannettamme kun ongelmia oli monia ja osastollakin oltiin viikko. Toki monet hoitajista oli tosi ystävällisiä ja avuliaitakin ja huomasihan tuon että kaikilla oli kiire.

Monilla muillakin aloilla olen huomannut samaa että työmoraali on vähentynyt paljon entiseen verrattuna. No on tuo omistajien/ johtajienkin asenne muuttunut hyvä työntekijä ei saa välttämättä kehuja tai bonuksia eikä muutenkaan palautetta jaeta niin mitäpä sitä sitten tekemään muuta kuin mahdollisimman vähän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seinien sisäpuolella". Monissa paikoissa asiakkaana vaistoaa sen, ettei ole tervetullut liikkeeseen ja on koko ajan epämiellyttävä tunne siitä, että myyjät irvailevat selän takana asiakkaiden ulkonäölle ja muille ominaisuuksille :(

Vierailija
4/4 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myötä muuttuu. Alkaa taas asiakaspalvelu kiinnostaa kun pitäisi ihan oikeasti saada kauppaa tehtyä.