Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi samaan sijaisperheeseen annetaan jopa 4 lasta? Eikö ole "ylärajaa"?

Vierailija
05.03.2009 |

En nyt tarkoita sitä, etteikö neljän lapsen hoito voisi onnistua - varmasti onnistuu, varsinkin jos molemmat vanhemmat osallistuvat täysipainoisesti - mutta eikö vähempi lukumäärä merkitsisi enemmän aikaa yhdelle, elämänsä aikana ehkä jo koviakin kokeneelle lapselle?

Tämä tuli siis mieleen tuosta toisesta ketjusta vaikka olen asiaa jo aikaisemminkin ihmetellyt (eräässä perheessä oli muistaakseni 3 omaa lasta ja 3-4 "sijaislasta").

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käsitä. samaa olen miettinyt. paitsi jos siinä on vain raha.

selvää on, että laatu on usein aivan sama asia kuin määrä, esim montako hoitajaa on last kohden. en ymmärrä sitä, että annetaan säilytykseen hirveä määrä lapsia.

Vierailija
2/4 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä, ne, joiden lapset sijoitetaan, ei jaksa tai ei kehtaa tai heitä ei kuunnella, kun ovat lapsensa menettäneet.

ja kuka muu lapsia puolustaisi? ei k ukaan. joten kai siinä ahneus sitten pääsee vallalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhekodeissa, joissa molemmat vanhemmat ovat kotona, voi tietenkin olla lapsia enemmän kuin yhden hoidettavana.

Vierailija
4/4 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs sukulaiseni on nelojän lapsen sijaisäiti ja panostaa jokaiseen lapseen varmaan enemmän kuin minä kahteen lapseeni.. En tajua sen ihmisen energiaa ja lämpöä!