Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko esikoinen palata päiväkotiin, kun äiti synnytyssairaalaan?

Vierailija
05.03.2009 |

Viisivuotias esikoinen päiväkodissa. Tarkoitus, että jää kotiin kesälomalle äitiyslomani alkaessa kesäkuussa 30 vrk ennen laskettua aikaa. Onko kukaan onnistunut sopimaan tällaisessa tapauksessa, että esikoinen palaisi kesälomalta päiväkotiin siksi ajaksi, kun äiti on sairaalassa?

M

tausta: Tarkkaa päivää, jolloin menen sairaalaan on tietenkin vaikea ennustaa etukäteen. Viimeksi olin sairaalassa ennen lapsen syntymää kolme vuorokautta (yliaikaisuus, käynnistykset) ja jälkikäteen seitsemän vuorokautta (itseni toipumisessa pientä pulmaa). Epäilen, että tälläkin kertaa voi olla tuollainen hieman tavallista pidempi keikka edessä. Mieluiten isä aloittaisi isyysvapaan vasta kun kotiudun vauvan kanssa, ja siksi olisi hyvä, jos esikoinen voisi olla päivät päiväkodissa, kun itse olen sairaalassa. Vaan onko niin, että päiväkoti ei yleensä suostu tällaiseen järjestelyyn, jossa kesälomalta palataankin päivänä, joka ei ole etukäteen tiedossa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kesäkuun esim 10pvä/kk sopimuksella? Tarvittaessa olisi siten hoitoa saatavilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan