Omaa aikaa, omaa aikaa
Aina saa lukea kuinka tärkeää on saada viettää sitä omaa aikaa. Mutta mutta kertokaapas mistä hitosta saa sitä omaa aikaa??
Kävin tänään ensimmäistä kertaa 2-vuoteen yksin suihkussa! Viimeiset 2-vuotta on ollut lapsi aina mukana! Vessassakaan en ole käynyt yksin ties milloin! Lapseni on ollut viimeksi hoidossa 1,5 vuotta sitten se olikin samalla myös ensimmäinen kerta (meni illalla 20.00 ja tuli takaisin aamulla 10.00)
Rakastan kyllä lastani enemmän kuin mitään tässä maailmassa, mutta edes joskus haluaisin olla vaan edes muutaman tunnin. Tai käydä rauhassa vaikka siellä suihkussa,, ati edes vessassa..
Kertokaa siis te oi niin viisaat mistä ja miten saan sitä omaa aikaa?
Lapsen isä ei ole koskaan lastaan tavannut eikä halua tavatakkaan. Sukulaisilla ei kiinnostusta, vaikka joskus olen itkienkin pyytänyt edes muutamaksi tunniksi ottamaan, kun olen ollut 39 asteen kuumeessa!
Kommentit (23)
opeta lapses tavoille äläkä anna viedä kuin sikaa narussa....
Vähän on vaikea opettee, kun isä kasvattaa eri tavalla kuin minä. Isä näkee harvemmin lasta. Olen yh. Mummaut ja papat taas eri tavalla.
Meillä muksu ei todellakaan katso telkkaria tai mitään muutakaan jos menen suihkuun. On aina pahanteossa, jos menen pois näkyvistä. Meillä suihku on yläkerrassa ja telkkari alakerrassa. En todellakaan jätä lasta yksin toiseen kerrokseen.