Raskauden ensi oireet / ehkä raskauden ensi oireet???
Listataan tähän raskauden ensi oireita ja oireita, joiden me haaveilijat kuvittelemme 120 prosenttisesti johtuvan raskaudesta :)
Eli listaa ylös ja sovitaan, ettei ketään mollata :) Kaikki vainoharhaisimmatkin nyt kehiin!
Kommentit (26)
En ole raskaana, mutta listaan kuitenkin mun oireet edellisistä raskauksista :)
- rintojen arkuus
- älytön väsymys
- nälkä
- ärtyneisyys
- vilu
Misu78, kp 1/29
Mulla tänään kp28/29. Koko viikon alamahassa painon tunne. Tänään olin ihan varma et nyt alkaa menkat,mut ei viel. Joskus vilun väreitä ja etovaa oloa. Lämmöt ei mitenkään poikkeavat normaaleista. Pitääkö välttämättä olla? Haluaisin niin kovin kakkosen,mut ei vissii tuu. Yritystä elokuusta 08 lähtien. :_|
jos raskaus on alkanut???
Itse en ole pahemmin mittaillut, mutta tuossa toissa aamuna mittasin, eikä ne mun mielestä mitenkään normaalia korkeammalla olleet?
-Minulla oli aina ennen ovulaatiota 35.9. (siis menkoista ovulaatioon saakka. )
- Ovulaatiota seuraavana aamuna lämmöt nousevat aina 36,4 :n asteeseen.
- kun menkat alkavat niin saman päivän aamuna lämmöt alkoivat tippua takaisin tuohon 35.9.
- Nyt kun sitten raskauduin, niin noin viikko ovulaatiosta (oletan että kiinnittymisen aikoihin) lämmöt nousivat vielä pari kymmenystä eli olivat 36,6. Ja siinä ne ovat nyt pysyneet. Eli lämmöt jäävät korkeammalle (suurimmalla osalla ainakin) kun on raskautunut.
Mulla toi siis on ollut tosi selkee, mutta jokainen on tietenkin omalaisensa oireilija/lämpöilijä. Ja vaati lämpöjen seurailua jonkun aikaa, että pääsi kärryille. Mut mulle toi oli selkee ja ainut keino seurailla ovista. (oli melko epäsäännöllinen kierto)
Muita oireita oli rintojen arkuus ja kasvaminen ennen plussausta. ja samaten sellasia erilaisia menkka kipuja ja tuikkimisia. ja painon tunnetta. Huomasi kun istahti tai nousi ylös niin tuntui kuin joku olisi tärähtänyt kohdussa. Ärtyneisyyttä on ollut ja samaten väsymystä. saa nähä mitä vielä seuraa..
rv 5+0 tienoilla mennään. eli ihan alussa
jos kaikki nuo edellä luetellut oireet ottaa huomioon, niin saatan plussata huomenna. toivon todella paljon huomenna plussaa.
Menkat 6 päivää myöhässä, ja olen tehnyt 2 nettitestiä alkuviikosta, ja nyt päätin ostaa ihan kunnon Onni apteekkitestin. Onko kokemuksia siitä testin luotettavuudesta? Sanotaan, että jo pari päivää menkkojen myöhästelyn jälkeen voi tehdä ja pitäisi olla luotettava. Oletteko tehneet testin aina aamulla, niin kuin apteekin täti neuvoi, sillä suositellaan 3-4 tuntia muhinutta virtsaa mielellään.
Mulla on ollut alavatsan pistelyä tänään, muttei aikaisemmin, tai sitten en ole huomannut, kun oon ollut niin menossa koko ajan. ja runsas valkovuoto.
Pidän peukkuja huomiseen plussaamiseen, koska haluan tehdä testin, kun mieskin on kotona
päivä 34, eikä vielä menkkoja :D
ne omat ehkä oireet.
Kp 24/ 26-30
-kp 23 alamahaa poltteli pitkin päivää, iltaa myöten myös alaselkää
-tänään maha "outo", pistellyt hieman
-todella todella todella kylmä