Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

epäonnistunut huutonet kauppa

Vierailija
04.03.2009 |

ostin tuotteen joka oli täysin viallinen, sillä ei tee mitään. myyjä lopulta suostui maksamaan maksamani hinnan eli hinnan + pk:t jotka olin maksanut mutta myyjä vaatii postittamaan tuotteen omasta pussistani, lähetys maksaa 10-15 e. kuuluuko minun maksaa? myyjä väittää että luuli sen olevan ehjä, kuitenkin vastaava nega palaute hänellä toisista kaupoista.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta aina ajankohtainen aihe. Kandee laittaa riitatilanteissa kysymystä Huutonetin ylläpidolle.

https://www.huuto.net/palaute

Itse tilasin puhelimen, joka olikin rikki. Myyjä väitti, että se oli ehjä, myönsi sitten, että oli vähän rikki. Myyjä suostui siihen, että palautan puhelimen ja hän maksaa rahat takaisin sekä postikulut.

Jos myyjä ei ole laittanut rahoja tililleni viikon sisällä, niin laitan viestiä myyjälle ja jos hän ei siihen päivässä vastaa, niin kirjoitan asiasta ylläpidolle. Ylläpito voi estää myyjää myymästä tietyn ajan ainakin, joten eiköhän myyjä mieluummin maksa rahani takaisin. Jos ei, niin hän on varas ja vaikka onkin pienestä summasta kyse, niin ilmoitan poliisille.

Myyjällä oli yli 4800 positiivista palautetta, n. 10 neutraalia ja 1 nega, joten luulisi olevan luotettava myyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla