Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

heterosuhteessa olevat naiset....

Vierailija
04.03.2009 |

...haluatteko naisia?

siis haluaisitteko harrastaa seksiä toisen naisen kanssa?

kuinka pärjäätte himojenne kanssa hetero suhteessa?

minä haluan joskus aivan tajuttomasti naista vaikka naimisissa olenkin (siis miehen kanssa)

seksi mieheni kanssa on ihan normaalia seksiä, välillä parempaa välillä häjympää.

kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen avioseksiini, mutta silti...jotain jää puuttumaan...se nainen...

tähän asti olen pärjäillyt netin (lesbosivujen) ja sormettamisen avulla, kuinka muilla?

oletteko kokeilleet kimppa juttuja?

onko kimppa jutut vaikuttanut parisuhteeseenne?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan halunut muuta kuin miestä. En oikein osaa ajatella, että heteronainen edes tilapäisesti osaisi kuvitella itsensä naisen kanssa, tai että seksissä olisi esim. kolmantena pyöränä nainen. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kyse on silloin bi-seksuaalista.

Osaan kyllä kuvitella hurjimmissa unelmissa kaksi miestä kanssani sänkyyn, mutta osaisivatko kaksi heteromiestä sitten jakaa sängyn vain yhden naisen kanssa on toinen kysymys. Vai olisivatko nämä miehet puolestaan sitten bi-seksuaaleja?

Siispä tyydyn tosielämässäni pitämään vain yhden miehen sängyssäni, sillä haluan sinne selkeän heteron.

Arvostan toisten omia, minun mielipiteestäni eroavia mielipiteitä, enkä väitä, että omani on kenellekään muulle "se oikea mielipide" kuin minulle itselleni.

...haluatteko naisia?

siis haluaisitteko harrastaa seksiä toisen naisen kanssa?

kuinka pärjäätte himojenne kanssa hetero suhteessa?

minä haluan joskus aivan tajuttomasti naista vaikka naimisissa olenkin (siis miehen kanssa)

seksi mieheni kanssa on ihan normaalia seksiä, välillä parempaa välillä häjympää.

kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen avioseksiini, mutta silti...jotain jää puuttumaan...se nainen...

tähän asti olen pärjäillyt netin (lesbosivujen) ja sormettamisen avulla, kuinka muilla?

oletteko kokeilleet kimppa juttuja?

onko kimppa jutut vaikuttanut parisuhteeseenne?

Vierailija
2/2 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset saattavat minusta olla puoleensavetäviä, mutta en voisi kuvitellakaan itseäni sänkyyn naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi