Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko ainoa, joka ei tykkää yhtään jäätelöstä?

Vierailija
04.03.2009 |

Mieheni ei voi käsittää, että on olemassa joku, joka ei syö jäätelöä. En osta koskaan jäätelöä. Joskus syön sitä lapsen ja miehen mieliksi vähän, mutta en siis käsitä, miksi sitä pidetään hyvänä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina suorastaan rakastanut jäätelöä, mutta toisen raskauden aikana ei tehnyt mieli lainkaan jäätelöä, ihmettelin sitä suuresti, sama kävi toisen intohimoni, suklaan kanssa,

ja nyt kun synnytyksestä on 2kk, en vieläkään syö jäätelöä, ei yhtään tee mieli, suklaata olen syönyt mutta ei sekään ole enää hyvää.

Ekasta raskaudesta jäi jyrsijäkammo, ennen tykkäsin hamstereista jne, raskausaikana aloin kammota niitä ja se jatkuu yhä, ekasta synnytyksestä kohta 5v aikaa.

Saas nähdä alanko enää tykätäkään jäätelöstä...

Vierailija
2/4 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin teininä jäätelökioskissa töissä ja se haju alkoi etoa niin paljon etten pysty syömään jätskiä yhtään. Mehujäätä sitten mieluummin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei tykkää jäätelöstä. Voi olla, että mulla on lievää taipumusta laktoosi-intoleranssiin kun vatsa menee usein sekaisin jätskistä. Eli olen kyllä yrittänyt syödä, mutta en nauti, enkä osta. Syön kyllä tarjottaessa.

Vierailija
4/4 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ikinä sitä osta eikä mun tee sitä ikinä mieli. Jotenkin mulle tulee siitä etova olokin. Vain kesisin voi ostaa pallokiskasta jätskipallon tai sitten pehmiksen. Mutta kotiin en juuri koskaan osta elleivät lapset sitä nyt oikein toivo:).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi