Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin?
Olenko se vain minä vai käykö muillekin aina (tai edes joskus) näin?
Tapaan mukavan miehen ja aluksi kaikki menee hyvin. Tuntuu että mieskin on täysillä mukana jutussa. Sitten kuitenkin osoittautuu että oma aika kavereineen ja ryyppyviikonloppuineen onkin minua tärkeämpi. Ei siis niin että olisin painostanut miestä yhteisiin viikonloppuihin minun kanssani mutta kyllähän sitä yleensä ollaan valmiita viettämään aikaa yhdessä jos on edes ihastusta ilmassa.
Mutta ihmetyttää vain että mistä minä aina löydän ne miehet jotka eivät oikeasti ole valmiita sitoumaan. Ja ehkä vielä enemmän ihmetyttää että miksi miehestä irti päästäminen on näin vaikeaa. Pari viikkoa sitten tein ratkaisun että emme voi jatkaa yhdessä mutta silti huomaan kaipaavani miestä joka päivä kovasti, vaikka hän kohteli minua huonosti. Tiedän että jos mies nyt soittaisi minulle ja sanoisi muuttavansa tapansa ja haluavansa olla kanssani, suostuisin välittömästi.
Typerää, mutta minkäs sitä tunteilleen voi...
Kommentit (3)
Kyllä minäkin suhteessa melko nopeasti huomaan ettei näin voi elää, enkä suostu olemaan kynnysmatto. Mutta miten ihmeessä voin estää itseäni rakastumasta?
musta tuli ehkä hiemän arka miesten suhteen.
jouduin katsomaan miten mies tulee toimeen lapseni kanssa.
Otin lapsen etusijalle ja jätin omat tunteet taka-alalle.
en antanut itseni rakastua heti päätäpahkaa.
Lopetin perään ruikuttamisen.
yritin olla vahvempi.
en bongannut miehiä esim. baarista.
vaikeaa selittää. Toivottavasti löydät ihanan miehen itsellesi.
paitsi tälläkertaa =) Nyt olen naimisissa kiltin ja ihanan miehen kanssa.
Jouduin katsomaan peiliin kun aloin miettimään että miks mulla aina paskoja miehiä ja miks saan kärsiä. "Rakastuin" aina vääriin miehiin. Toisen pidemmän suhteen jälkeen tajusin ettei näin voi elää lapsen sekä itseni kannalta. Ja humps, yhtäkkiä olinkin naimisissa ystäväni kanssa, joka aivan upea "isä" lapselleni sekä meidän yhteiselle tulevalle lapselle myös.