olemme lähdössä puero ricoon...
Antakaa mulle vinkkejä miten toimin... mahdollisuudet on ottaa 6kk poika mukaan tai jättää HYVÄÄN hoitoon koto suomeen... Olemme viikon reissussa.. tietinkin täytyisi kaikki ruuat ottaa mukaan sun muuta... Kommentoikaa että ottaisitteko mukaan vai ette ja perustelkaa??
Kommentit (11)
Kaikki meni enemmän kuin hyvin.
Meillä oli sateenvarjorattaat ja välillä laitettiin kostealakana rattaiden päälle, kun oli niin kuuma. Vilvoitti.
Tykkäsi olla, meillä oli tissimaito saatavilla koko ajan. Ruoka oli kotoa mukana, mutta siellähän on hyvät ruuat. Meillä oli vaipat mukana, siellä niitä kyllä on myöskin.
Kaikkinautittiin, kun oli niin lämmin.
Ongelmia olisi ollut, jos ei olisi ollut mukana. En voisi kuvitellakaan lähtev'ni viikoksi reissuun ilman lapsia. Kuolisin ikävään.
Lentokoneessa välillä nukkui. Tämä vanhin lapseni on aina ollut itse rauhallisuus, paitsi öisin herätteli vartin välein.
Ota mukaan, uskon, että tulee kivaa. Mihin hotelliin menette?
joten ottaisin ehdottomasti mukaan.
puero rico vai monte carlo ?? hoh hoijakkaa.
Kaikki iltamenon äänet tulee sisälle huoneeseen kaduilta. On ihan menomestojen vieressä.
Muutenkin rupu hotelli.
tuokin valasi jo paljon.... kiitos
Katsos kun puerto ricossa on hotelli nimeltä Monte carlo... että se siitä hoh hoijaasta...
vaihtui kanarialta monacoon..
mutta siis 6kk en raaskisi jattaa kotiin. vauva kulkee kuitenkin helposti matkalla mukana, vaikeammaksi kay parivuotiaan kanssa joka juoksee lentokentalla karkuun tai muuta vastaavaa, kokemusta on.
Minä en koskaan milloinkaan jätä lapsia kotiin kun lähdemme perheen kanssa lomalle. Ok, olen yhden loman 4vrk pari vuotta sitten viettänyt kaksin miehen kanssa, kun kuopus oli jo koululainen.
Olen siis niitä, jotka eivät jätä pieniä lapsia 10h pidemmäksi aikaa vieraille (=muille kuin isälle).
oikeaan maahna nimeltä Puerto Rico Etelä-Amerikassa?
noi tuolla Kanarialla nyt menee tuollaine pieni 6kk oikein mukavasti jos on muutenkin tottunut kulkemaan tyytyväisenä mukana eikä olemaan esim aina kotona ruoka-aikan tms.
kiva loma koko perheelle. en jättäisi vielä noin pientä hoitoon vaikka akikki varmasti menisikin loistavasti, on vain niin kovin pieni vielä olemaan erossa vanhemmistaan viikkoa. meillä on lapset reissannut mukana pienestä pitäen ilman ongelmia kun mennään lasten ehdoilla hieman. 6kk kulkee näppärästi mukana vielä joka paikassa.
tarviin oikeesti nyt kokemuksia... minulla on huomiseen aikaa päättää.... :) enkä osaa päättää kertokaa ikävästänne ja oletteko nauttineet jos lapsi on ollut kotona ja taas sitten ongelmia mitä on tullut matkan varrelle jos on ollut mukana ja myöskin niitä hyviä kokemuksia...