Palautuvatko seksihalut laihtumisen myötä? Kokemuksia?
Kommentit (5)
Olen ollut huolissani... Seksi on aina ollut minulle tärkeää ja nyt tuntuu, että ei vois vähempää kiinnostaa. Oma vartalo kuvottaa, kai se sit heijastuu kaikkeen fyysisyyteen. Onneksi paino lähtenyt tippumaan, kun tein päätöksen, että nyt todellakin lähtee kilot ja loppuu ruikutus.
-ap-
Nyt ainakaan ei kiinnosta seksi yhtään ja oma vartalo vain ällöttää. En halua miehen edes näkevän mua alasti ja jos näkee, ajattelen vain läskejäni. :( En ollut tällainen 20kg sitten... Minäkin olen aloittanut painonpudotuksen mut hidasta ja vaikeaa se on.
Mulla jäi synnytyksen jälkeen 15 ylimäärästä kiloa, mitkä inhottaa mua itteäni, enkä todella tunne itseäni pätkääkään seksikkääksi, eikä huvita olla alasti miehen edessä, ettei se vaan kato mun läskejä. Ei paljon auta vaikka mies sanoo, et että olen ihana tai seksikäs. Mut ei kai se auta valittaa, jos ei niitten kilojen eteen mitään tee...
Onnea, että sä olet pystyny siihen ap!
ainakin kävi juuri niin, että kun painoa alkoi olla aika paljon (166cm/67kg) niin ei huvittanut. Mutta kun pääsi taas omaan painoon kuudenkympin tuntumaan ja alle niin juuuh :) Nyt paino on taas nousussa saliharjoittelun myötä ja vaikka onkin lihasta niin arveluttaa. Miksi se vaaka on NIIN tärkeä? Ihailen ihmisiä, joilla on hyvä itsetunto!
Ja sängyssä on paljon rohkeampi, kun on tyytyväinen omaan vartaloon.