Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toimeentulosta/hoitovapaaasta kysymys?

Vierailija
03.03.2009 |

Meidän perhen tulot jäävät täällä hetkellä tod. pieniksi. Mies käy töissä ja minä olen hoitovapaalla. Meillä on alle vuoden ikäinen lapsi. Elämiseen jää vuokran ym. pakkolisten kulujen jälkeen niin vähän rahaa että me voisimme hakea toimeentultukea. Mutta, Minulla on vakituinen työpaikka johon voisin palata ja lopettaa hoitovapaan. Silloin saisimme hiukan enemmän rahaa, mutta melkein taitaisivat kaikki ylimääräset rahat mennä hoitomaksuihin. Ja koska lapsemme on vasta pieni en haluaisi töihin ihan vielä palata. Ehkä syksyllä sitten. MUTTA Sanooko sossu että, toimeentulotukea ei tipu, koska töihin voisin palata jos haluaisin, ja viedä lapsen hoitoon. Onko jollain kokemusta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten epäilen että mitään sieltä saatte.

maksimihoitomaksu yhdestä lapsesta taitaa olla 240 e, joten pieni on sun palkkas jos töihin ei kannata mennä....

Vierailija
2/2 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jää alle tonni käteen kuussa ja siitä vähentää esim. matkakulut joita ei synny kun on kotona niin saattaa olla plus-miinus nolla mennä töihin. Itselläni kahden jälkeen se tilanne... Ja kun tein keikkatöitä hoitovapaalla niin pääsin plussalle. No yhteistä aikaa miehen kanssa ei ollut, mut taloudellisesti kannatti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla