Ei voi ymmärtää, eräs äiti jätti n 2v lapsen kahvilan tuolille istumaan kun kävi vanhemman
Kommentit (6)
Ja ap:n kysymyksessä oli kyse 2v lapsesta.... En jättäisi! Vaikka olisi muitakin lapsia....
Tyttö nyt 4v ja otan kyllä mukaan wc reissulle, jos itseni pitää käydä ja tyttöä ei pissata. Tiedän, että pysyisi siinä, mihin jätän, eli siis ei itse lähtis liikkeelle, mutta jos joku nappais mukaansa.....Pelkkä ajatuskin tuo heikon olon....
Ja ap:n kysymyksessä oli kyse 2v lapsesta.... En jättäisi! Vaikka olisi muitakin lapsia....
Et edes tiedä minkä ikäinen se lapsi oli. Ehkä oikeasti 4-5. Niin minun kaverin tyttökin kaikki luulee 2 vuotiaaksi kun oli 4 v. neuvolassa 92cm pitkä. Ja minun vastaukseni on kyllä jättäisin 4v:n järkevän lapseni kahvilan pöytään SUOMESSA odottamaan kun käyn wc:ssä.
lapsensa kanssa vessassa, lapsi oli tällä aikaa lähtenyt juoksemaan (ilmeisesti äitinsä perään) niin äiti tuli hetken päästä takaisin lapsi kainalossa ja vihaisesti nakkasi lapsen kovakouraisesti penkkiin takaisin istumaan ja sanoi kovalla äänellä että mähän käskin sun istua ja odottaa siinä
kuinka moni 2 vuotias odottaisi penkissä? kuinka moni äiti jättäisi 2-vuotiaan yksin istumaan kauppakeskuksen kahvilan penkille, vessa jonkin matkan päässä
ei voi kuin ihmetellä
Ei kyllä onnistuisi edes mun 3v:n kohdalla.......Eikä tule vuosiin onnistumaan
kolmevuotiaankin. Lapsi osaa kyllä huutaa, jos joku vieras yrittäisi viedä - ja toisaalta osaa todellakin istua ja odottaa, jos pyydetään.