Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot XXL-naiset seksikkäitä ja haluttavia?

Vierailija
03.03.2009 |

Viimeisen vuoden aikana olen alkanut katsella yhä-useammin XXL-kokoisten naisten perään, siis sellaiset joilla suuret ihanat riippurinnat, vatsa pehmeillä poimuilla ja hyvin rehevä lantio ja pakarat. Näyttävät niin ihanan pehmeiltä ja seksikkäiltä että haluttaisi kokeilla rakastelemistakin... Mitä mieltä muut ovat, onko tällainen mieltymys yleinen vai ei? Onko jollakin kokemuksia seksistä tällaisen naisen kanssa? Miltä tuntui? Mistä heitä tapaa parhaiten? Mitä tämän kokoiset naiset itse ajattelevat vartaloonsa kohdistuvasta ihailusta? Olen ymmärtänyt, että asia on joillekin herkkä, joten miten ihailu ja aloite kannattaa esittää? Itse olen normaalivartaloinen ja hieman urheilullinenkin 33-v mies.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 23 kauppatorille????HALOO, ootko urpo?

Minä olen 166/73 ja nautin huomiosta, mutta en ajattele saavani sitä kilojeni takia.

Vierailija
2/2 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en näytä noin ylipainoiselta (eikä ole riippurintoja tai makkaroita), koska harrastan paljon liikuntaa ja kuntosalia. Miehet ovat kiinnostuneita minusta (kaikki norm. vartaloisia komistuksia) ja oma mies on myös tosi herkku. Hänen mielestään pyllyni ja muhkeat reidet ovat ihanat eikä mun pidä laihduttaa yhtään. Tosin en ota itsekään mitään paineita painostani vaan annan mennä täysillä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan