Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koirien omistajat! Ettekö osaa viedä niitä rakkejanne vaikka pusikkoon kuselle ja paskalle?

Vierailija
03.03.2009 |

Täällä meillä päin on kaikki kävelyteiden reunat täynnä kusta ja paskaa ja jopa toisten pihallekin kehdataan antaa koirien paskantaa! Hyi helvetti!

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksatko mulle sitten uuden kumin fillariin?

Vierailija
142/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaatko sinä minun lapsiani?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kyllä maksaisi sinun vaatteidesi pesua KOSKA MINÄ OLEN AINA KERÄNNYT KOIRANI KAKAT, ei ole mahdollista että olet sotkenut vaatteesi minun koirani kakkaan. Miksi minun koirani pitäisi sitten loukata tassunsa sinun lasinsiruihisi? miksi lapseni pitäisi satuttaa niihin itsensä? miksi leimaat kaikki koirat ja niiden omistajat muutaman perusteella?

Ter. eräs itsekin sinänsä koirankakkaa teiden varsilla vihaava, vastuullinen koiranomistaja.

Vierailija
144/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä sen sijaan kylvät lasinsiruja tielle. Huomaatko eron? Etpä tietenkään.

Maksatko sinä koiran paskassa olevien vaatteiden ja kenkien pesun?

Vierailija
145/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun täällä landella ei pahemmin paskakasoihin törmäile? Meillä myös koira, mut se on sen verran viisas, että juoksee kauas metsään paskalle, eikä ala punnertamaan kökälettä keskelle tietä. Ja aina on ehtinyt mennä tarpeeksi kauas.

Mutta joo, kyllähän se inhottavaa on, että niitä paskoja on kävelyteillä ja niiden reunoilla. Kerätkää ihmiset "paskanne" pois, se on teidän VELVOLLISUUTENNE kun olette koiran hankkineet!

Vierailija
146/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Vantaalla kerrostaloalueella (koirattomana), eikä siellä tosiaan mitään paskaongelmaa ollut. Ei sotkeutunut vaunut, ei vaatteet, eikä lapset paskaan vaikka ihan normaalisti puistossa ja pyöräteillä liikuttiin. Eikä tällä seudulla Espoossakaan moista ongelmaa ole. Ja nyt koiran omistajana kerään kakat jos koira kakkaa tielle tai pientareelle. Ojasta en lähde kakkoja keräilemään. Ainostaan tuossa keräilyssä harmittaa se että pussin ja kakan heittettyäni roskiin, jatkaa täysin maatuva kakka matkaansa kaatopaikalle muiden roskien joukkoon. En tiedä av-mammojen lisäksi muuta yhtä ääliömäistä juttua kuin kärrätä kaatikselle maatuvaa paskaa.

Ja kuten muutamat jo ketjussa totesivat: tämä on kevään ja syksyn ongelma. Luuletteko että koirat lopettavat paskomisen kesäksi?

Ja muutamat idiootit vaivautuvat edes provoilemaan lasinsirujen heittämisellä! Lasinsirut eivät häviä ja maadu nurmen sekaan. Varmasti monet pyöräilijät ja kesäaikaan kesäkengissä tai paljain jaloin kävelevät kiittelevät teitä. Ja kyllähän se paska siinä pientareella koiran syy on, joten eikun syyttömiä loukkaamaan vaan. Taidetaanpa tehdä tässä ketjussa kärpäsestä härkästä...

Vierailija
147/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt yksi kakkapussi haittaa niiden lasinsirujen ja karkkipapereiden seassa.

ettei vaan maatuisi... jätä nyt se pussi laittamatta jos kerran jätät ne paskat sinne tielle. Taisi olla vitsi.

Vierailija
148/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lisäksi että paskattavat koiriaan minne sattuu, eivät ymmärrä lukemaansa.

Vierailija
149/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huumeneulat,tupakantumpit,rikkinäiset pullot,kaljakeissipahvit yms yms.

Meilläpäin ei tuolla puistopyöräteiden varrella mitään yllämainituista löydy, mutta tien varret on keltaisina - voi yökötys. Ja lapset haluais kävellä lumihangessa.

Vierailija
150/152 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan ihmettelen, kun ei täällä missä asun, ole mitään koranpaska ja kusiongelmaa. Jossain nyt pari kusta saattaa näkyä, mutta kakkoja en ole nähnyt. Koiria kyllä näkyy pilvin pimein, Itselläni myös kaksi koiraajotka käytän tarpeillaan metsässä. Ja siis kaupungissa asun (pienessä sellaisessa). Ekäpä täällä tosiaan ihmiset osaa pitää koirat siisteinä, samoin ympäristön. Taitaa olla isojen cityjen ongelma.

Vierailija
151/152 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan ihmettelen, kun ei täällä missä asun, ole mitään koranpaska ja kusiongelmaa..

JOS ne kaikki omistajat olisivat niin älypäitä, että paskattaisivat ne koirat ihan tuohon kulmille, niin sitä kakkaa kertyisi vähitellen ihan hirveä määrä. Varmasti jossain seuduilla on tuommoista sakkia, että paskat käydään väännättämässä esim juuri naapuritalon tontille tms että pysyy sentään se oma 3m2 piha puhtaana.

Onneksi nuo meidän talon koiraihmiset ovat sitä fiksumpaa sakkia (ja naapuritaloissa ilmeisesti myöskin), eli meillä ei ole tuota ongelmaa. Lähialuelta löytyy ryteikköä jonne saa vapaasti ulostaa, tai sitten kikkareet kerätään talteen.

Vierailija
152/152 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuinalue muuten on ok, ei siis mikään slummialue tai kaupungin vuokra-asunto alue, vaan normaaleja keskituloisia työssäkäyviä ihmisiä asuu. Huumeneuloja tai lasinsirpaleita ei täältä löydy, mutta koiran paskaa riittää :(

Mä vaan ihmettelen, kun ei täällä missä asun, ole mitään koranpaska ja kusiongelmaa..

JOS ne kaikki omistajat olisivat niin älypäitä, että paskattaisivat ne koirat ihan tuohon kulmille, niin sitä kakkaa kertyisi vähitellen ihan hirveä määrä. Varmasti jossain seuduilla on tuommoista sakkia, että paskat käydään väännättämässä esim juuri naapuritalon tontille tms että pysyy sentään se oma 3m2 piha puhtaana.

Onneksi nuo meidän talon koiraihmiset ovat sitä fiksumpaa sakkia (ja naapuritaloissa ilmeisesti myöskin), eli meillä ei ole tuota ongelmaa. Lähialuelta löytyy ryteikköä jonne saa vapaasti ulostaa, tai sitten kikkareet kerätään talteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän