Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koirien omistajat! Ettekö osaa viedä niitä rakkejanne vaikka pusikkoon kuselle ja paskalle?

Vierailija
03.03.2009 |

Täällä meillä päin on kaikki kävelyteiden reunat täynnä kusta ja paskaa ja jopa toisten pihallekin kehdataan antaa koirien paskantaa! Hyi helvetti!

Kommentit (152)

Vierailija
61/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tämä kyseinen koiranomistaja antoi todellakin koiransa pissata keskellä tietä. Mitenkä olis pitänyt leperrellä? Kun ei se todellakaan ole oikein, että koirat pissaa keskellä tietä. Älä sinä käännä tätäkin siihen, että se oikeuttaa uhkaan koiran kimppuun päästämisellä, ettei ole sanonut asiallisesti. Sehän on suorastaan törkeetä ja tuollaisilta koiranomistajilta pitäisi oikeasti ottaa koira pois.

Vierailija
62/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa asialliselta. Etkö sitten nähnyt kun piti oikein asiallisesti kysyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teidän mielestänne koiran paskat kävelyteillä mukavia, eikä haittaa teitä ollenkaan? Onko mukavaa pestä koiranpaskakenkiä?

Ei taida löytyä perusteluja miksi koirankakat pitäisi hyväksyä kävelyteillä....

Vierailija
64/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mua ärsyttää ne ihmiset, jotka kehtaavat valittaa, että koira ylipäätään kusee/paskantaa muutoin kuin napista painamalla. Parikin tällaista mukavaa henkilöä olen tavannut, jotka ovat ruikuttaneet vieressä, kun ole kerännyt koirani jätöksiä pussiin. Se kun kuulemma "näyttää niin karmealta". Ja sitten tulee kommenttia: "Olisitko muka kerännyt, jollen olisi sanonut", vaikka valmiiksi olisin ollut pussi kourassa. Haistakoon.

Vierailija
65/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa asialliselta. Etkö sitten nähnyt kun piti oikein asiallisesti kysyä?

Kuule ihan näin, mutta en voinut uskoa silmiä. Kerropa mulle, että onko sun mielestä oikeutettua uhata, että päästän koiran sun kimppuun jos ihmettelee sitä että koira pissaa keskellä tietä? Ilmeisesti se on täysin oikeutettua. Tehän luulette voivanne tehdä mitä haluatte, ettekä pätkän vertaa välitä mistään mitään..

Vierailija
66/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisen pusikon alustoja.

Ei niille jaksa enää kommentoida, enkä kyllä täälläkään tämän enempää.

Vierailija
67/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis puhuta samoista kusikäytävistä. Nämä mistä minä puhun ovat kyllä myös Helsingissä ja meren läheisyydessä, mutta eivät Herttoniemessä. En tunne Herttoniemeä, mutta olettaisin, että kartanon puisto on hoidettua aluetta, mutta ovatko sen lähellä olevat polut? Kulkevatko ne hoitamattomassa metsikössä tai muuten hoitamattomalla alueella?

Kaikki mikä on kehä ykkösen sisäpuolella ei ole hoidettua aluetta...

Meidän "kusikäytävät" on Helsingissä Herttoniemen kartanon ja meren läheisyydessä. Voihan se olla että koiranomistajat ovat omineet alueen, eihän sinne tee edes koirattoman mieli mennä kun tietää että kusta on joka paikassa. Harmi sinänsä kun Herttoniemen kartanon puisto ja sen lähellä olevat ulkoilupolut on niitä harvoja paikkoja täällä joissa pystyy pulkalla menemään.

5

on yksityisaluetta jonne koiria ei saa tuoda. Kartanon ympäristo on hoidettua aluetta tosin siellä ei ole talvikunnossapitoa kuin vain kanavan viereisellä kävelyreitillä. Tämä kuva ei ole sieltä mitä aluetta mä tarkoitan, mutta suunnilleen tämän näköistä siellä on kesällä http://fi.wikipedia.org/wiki/Tammisalon_kanava

Vierailija
68/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitellä samoille paikoille lasinsirpaleita. Teidän asenne on että mitä väliä jollain paskalla on kengän pohjissa tai lasten vaatteissa, joten otan yhtä välinpitämättömän asenteen....

Joten lasinsirpaleista paskotusreitillä, saatte kiittää ihan itseänne!

Vierailija
69/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauas piiloon ja pusikkoon.

Omalla pihallakin se menee polkujaan pitkin aina niin kauas, että tulee koskematon hanki.

Se on piilopissaaja ja -kakkaaja. On vielä nuori ja hieman arkakin, jotta ei uskalla tehdä tarpeitaan näkösälle isojen koirien houkuttimeksi.

Sanotaan, että sitten kun koira haluaa paskoa mahdollisimman näkösälle ja korkealle paikalle kokee se olevansa kukkulan kuningas ja on varma itsestään.

Vierailija
70/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun koira kakkaa ja seison siinä vieressä kakkapussi kädessä valmiina.

Ilmeisesti se kakka ei saa edes koskea maata vaan täytyy ilmasta napata pussiin.

Niin ja jos koira pysähtyy pisaamaan keskelle tietä, niin pitäisikö se vetää siitä pois ? Jos rupee vetämään pissaavaa koiraa, niin pissa valuu koko ajan ja isompi alue menee pissaan ja kuitenkin on joku syyttämässä eläinrääkkäyksestä. Ensimmäinen sade sen pissan kuitenkin pois huuhtelee.

Ei koira puhettakaan ymmärrä, niin että turha sille on sanoa, että lopeta se pissaaminen heti ja pissaa viemäriin.

Minusta on hassua kun sielläkin missä pultsarit kuseksiin jokapaikkaa kehdataan valittaa koiran pissaamisesta. Ihmisen kusi se vasta haisee ja huomattavasti isompia määriä tekevät.

Yhdessäkin taloyhtiössä oli jollain ihmisellä tapana paskoa yhtiön pihalle ja siitä syytettiin koiria, jotka ei ikinä pihalle tehneet tarpeitaan.

Sen erottaa, onko ihmisen vai koiran kakka ja tämän kakan vieressä oli yleensä kakkaset pikkaritkin.

Vierailija
71/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on piilopissaaja ja -kakkaaja. On vielä nuori ja hieman arkakin, jotta ei uskalla tehdä tarpeitaan näkösälle isojen koirien houkuttimeksi.

Jos se olis ihminen, niin olis takuuvarma käsikakkaaja.

Ei mua ainakaan muuten pissat häiritse, tulkoon vaikka keskelle tietä (siis koirilta, ei käsikakkaajilta). Onneksi oma lapsi on jo sen verran puhetta ymmärtävä, että ei mene niitäkään pissojakaan rääpimään eikä syö keltaista lunta.

Vierailija
72/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveätä haloota pienestä ongelmasta. Minäkin kävelen joka paikassa mutta en kyllä muista taaskaan vuosikausiin, jos vuosikymmeniin, astuneeni mihinkään paskaan. Lastenkin askeleiden perään voi vähän katsoa ja tuolla kaduilla on paljon muutakin roskaa ja pöpöjä kuin nimenomaan koirien paskat. Ja niitä vaatteita ja kenkiä voi pestä.

Kun ne lumet sulavat kunnolla, myös kävelytiet pestään, ei voi olla NOIN uskomattoman vaikeaa kohdata joku kikkare silmästä silmään. Todnäk talvella se koira on luullut olevansa puskassa, kun ei lumikinoksilta ole kauemmaksi päässyt. Koirat kyllä hyvin luonnostaan kakkivat ja lirittävät nurmikolle/puskiin.

Vierailija
73/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisen pusikon alustoja.

Ei niille jaksa enää kommentoida, enkä kyllä täälläkään tämän enempää.

Mee paskattaan sitä koiraas sitten ihan piruuttas tonne kulkureiteille...tosi tyhmän vaikutelman annat itsestäs...

Vierailija
74/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveätä haloota pienestä ongelmasta. Minäkin kävelen joka paikassa mutta en kyllä muista taaskaan vuosikausiin, jos vuosikymmeniin, astuneeni mihinkään paskaan. Lastenkin askeleiden perään voi vähän katsoa ja tuolla kaduilla on paljon muutakin roskaa ja pöpöjä kuin nimenomaan koirien paskat. Ja niitä vaatteita ja kenkiä voi pestä.

kun on tullut pestyä lapsen kenkiä ja vanujen renkaita. Toki tämäkin on varmaan ihan mun omaa syytä kun olen lapseni kävelemään päästänyt ja itse vaunut koiranpaskaan työntänyt. Pitäisi olla tarkempi ja kävellä katse koko ajan maassa :p

Vierailija
75/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niiden lasten askeleiden perään todella katsotaan ja näiden paskojen takia joutuu katsomaan koko ajan, jopa leikkipuistossa. Suutun kyllä ihan aiheesta kun harva se päivä tapaan lähipuiston lumikasoissa paskaa ja kusta. Ei koiranomistaja sen vertaa voi katsoa eikä välitä, mutta heillähän on täys oikeus siihenkin..eikö vain. Mulla on 2v. poika, joka innokkaasti haluaa kävellä kun ollaan menossa vaikka kauppaan rattailla. No, paskojen takia, joita tosiaan saattaa usein olla keskellä tietäkin, niin meidän matkan teko on tätä...lapsi menee tien poskeen, minä perään nostamaan takaisin keskelle tietä...samantein uudestaan...ei tämän ikäinen ymmärrä varoa paskoja...vaikka nythän joku koiranomistaja kommentoi tähän, että on kasvatuksessa vika kun ei lapsi osaa varoa paskoja tai kävellä keskellä tietä. Ei se ole edes kauniin näköistä, että sitä paskaa ja kusta on tienpenkat täynnä. Ja selittäkääpä nyt että miksi pitäisi sulattaa se, että sitä paskaa on jopa leikkipuistoissa?

Joo ja kyllä niitä vaatteita ja kenkiä voi pestä, mutta kerropa, pesetkä sinä itse mielelläsi paskoja vaatteista ja kengistä?

[Kun ne lumet sulavat kunnolla, myös kävelytiet pestään, ei voi olla NOIN uskomattoman vaikeaa kohdata joku kikkare silmästä silmään. Todnäk talvella se koira on luullut olevansa puskassa, kun ei lumikinoksilta ole kauemmaksi päässyt. Koirat kyllä hyvin luonnostaan kakkivat ja lirittävät nurmikolle/puskiin.

Vierailija
76/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että koska tästä ongelmasta näin paljon pidetään haloota, se EI OLEKAAN MIKÄÄN PIENI ONGELMA? Ei me kuule näitä juttuja omasta päästämme keksitä.

Kun ne lumet sulavat kunnolla, myös kävelytiet pestään, ei voi olla NOIN uskomattoman vaikeaa kohdata joku kikkare silmästä silmään. Todnäk talvella se koira on luullut olevansa puskassa, kun ei lumikinoksilta ole kauemmaksi päässyt. Koirat kyllä hyvin luonnostaan kakkivat ja lirittävät nurmikolle/puskiin.

Vierailija
77/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä mitään mukavampaa kuin se että jonkun idiootin kakaran (tullut mammaansa) vaatteet on paskassa :)

Paska se mukula on muutenkin.

Vierailija
78/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joku täällä kyseli etteikö koiranomistajia itsejään haittaa koirankakat väärässä paikassa.. kyllä haittaa ainakin minua, oman koirani pissatan ja kakatan yleensä koirapuistossa (kyllä kerään sieltäkin kakat pois) se kun sattuu sopivasti olemaan ihan meidän vieressä.. en anna koskaan koirani tehdä hätiä keskellä jalkakäytävää enkä yleensä edes ihan tien viereenkään, vaan syrjemmälle.. ja ärsyttää suunnattomasti koiranomistajat jotka antavat koiransa kakata keskelle jalkakäytävää ja jättävät ne keräämättä.. koiranomistajia on moneen lähtöön ja kaikki eivät ymmärrä vastuutaan..

joku idiootti oli täällä aikeissa lähteä heittelemään lasinsiruja ympäriinsä, niin mietithän että ne ovat vaaraksi myös muille kuin koirille..

Vierailija
79/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samasta välinpitämättömyydestä kuin muussakin roskaamisessa ja paikkojen sotkemisessa. Eihän ne roskat maassakaan varsinaisesti mitään haittaa, eikä graffititkaan. Mutta kun ihminen ajattelee vaan että minä, minä, minun koirani ja minun roskani ja mikään ei haittaa, niin lopputulos on se että kadut hukkuu roskaan ja kakkaan kun kukaan ei välitä.

Minusta on kurjaa että ihmiset ei välitä ympäristöstään tuota vähää.

Kyllähän tähänkin ketjuun tulee ihan tarkoitukselle yliärsyttävästi kirjoitettuja viestejä, noita "minähän paskatan koirani minne vaan" mutta en jaksa niistä edes ärsyyntyä. Ei koiran omistajat sentään noin tyhmiä voi olla.

Vierailija
80/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä mitään mukavampaa kuin se että jonkun idiootin kakaran (tullut mammaansa) vaatteet on paskassa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan