Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koirien omistajat! Ettekö osaa viedä niitä rakkejanne vaikka pusikkoon kuselle ja paskalle?

Vierailija
03.03.2009 |

Täällä meillä päin on kaikki kävelyteiden reunat täynnä kusta ja paskaa ja jopa toisten pihallekin kehdataan antaa koirien paskantaa! Hyi helvetti!

Kommentit (152)

Vierailija
121/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne sen kakkapussin voi laittaa ? Roskiksia on poistettu ikivallan takia, hyvässä tapauksessa menee monta kilometriä ettei yhtää roskista tule vastaan.

ettehän te muitakaan roskia tuonne pihalle heitä, ettehän? Kun se kakka ei kerran mitään haittaa siellä maassa, niin miten se sama suloinen pökäle muuttuu niin vastenmieliseksi että sitä pussia ei voi kantaa?

Ihan puhdasta laiskuutta.

Vierailija
122/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritä nousta nyt hyvä nainen sieltä ojien pohjalta pois jos vaatteet ja kengät ovat paskassa päivittäin. Ota itseäs kiinni niskasta äläkä juo niin paljon ettei tie enää riitä vaan pitää ojaan horjahtaa.

Missään ei ole teillä niin paljon paskaa ( tai enhän mä tiedä missä slummissa sä asut) että paskaa olis teillä niin että JOKA PÄIVÄ pitäisi vaatteita putsata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai että teidän pikku mustit saa paskantaa ja kusta ihan mihin vaan, kun ne on niin tyhmiä, ettei ne osaa pidättää? MINKÄ HELVETIN TAKIA NIITÄ ELÄIMIÄ SITTEN PITÄÄ TUODA KAUPUNKIIN? Sama koskee myös kissoja, jotka kusevat ja paskovat pitkin toisten pihoja (tosin tämä koiraongelma on paljon pahempi).

Mitä sotkeviin teineihin tulee, niin kyllä mua nekin ärsyttää, mutta se ei liity nyt tähän ketjuun.

Ja mua ei todellakaan huvita päivittäin putsata omia (30 euron) kenkiäni ja lapsen vaatteita sekä rattaiden pyöriä paskasta. Ja on se helvetti, kun omalla pihallakaan ei voi olla rauhassa paskoilta ja kusilta. Tässä yks päivä joku nuori nainen paskatti koiraansa meidän pihalle ja kun tajus, että huomasin, juoksi karkuun ja jätti paskat siihen.

Vierailija
124/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuten sanottu, koiran jatkeena on se ihminen, joka määrää minne koira menee.

On se kumma kun pitää van vängätä ja vängätä, eikä kuitenkaan tule yhtään hyvää perustelua, miksi koiran kakat olisi sallittua jalkakäytävillä ja hoidetuilla nurmialueilla.

Vierailija
125/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritä nousta nyt hyvä nainen sieltä ojien pohjalta pois jos vaatteet ja kengät ovat paskassa päivittäin. Ota itseäs kiinni niskasta äläkä juo niin paljon ettei tie enää riitä vaan pitää ojaan horjahtaa.

Missään ei ole teillä niin paljon paskaa ( tai enhän mä tiedä missä slummissa sä asut) että paskaa olis teillä niin että JOKA PÄIVÄ pitäisi vaatteita putsata.

Alkaa lähteä ihan käsistä nämä teidän tarinat.

Vierailija
126/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuten sanottu, koiran jatkeena on se ihminen, joka määrää minne koira menee.

On se kumma kun pitää van vängätä ja vängätä, eikä kuitenkaan tule yhtään hyvää perustelua, miksi koiran kakat olisi sallittua jalkakäytävillä ja hoidetuilla nurmialueilla.

Sivutetaan vaan että, ei se tähän kuulu. Mun mielestä se on ihan sama asia.

Vierailija
127/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan puhdasta laiskuttaa se on muillakin roskien laitto oikeaan osoitteeseen. Ei nyt yksi kakkapussi haittaa niiden lasinsirujen ja karkkipapereiden seassa.

Vierailija
128/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne sen kakkapussin voi laittaa ? Roskiksia on poistettu ikivallan takia, hyvässä tapauksessa menee monta kilometriä ettei yhtää roskista tule vastaan.

ettehän te muitakaan roskia tuonne pihalle heitä, ettehän? Kun se kakka ei kerran mitään haittaa siellä maassa, niin miten se sama suloinen pökäle muuttuu niin vastenmieliseksi että sitä pussia ei voi kantaa?

Ihan puhdasta laiskuutta.

Sitten kun äipät alkat keräämään lastensa karkkipapereita ja nicopettereiden mäyräkoirien kääreitä, niin vien kakkapussin roskiin.

Vierailija
129/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

idiootteja molemmilla puolilla.

Siis tietenkin se koiranpaska on kerättävä, minkälaisia piittaamattomia ääliöitä oikein olette? Ja te lasinsiru-uhkailijat, sekö sitten on oikein että esim. minun koirani loukkaa tassunsa lasinsiruun kun kuitenkin olen joka helvetin kakkakikkareen kerännyt minkä koira on elinaikanaan vääntänyt. Ja meitä järkeviä, vastuullisia koiranomistajia on muitakin.

Kyllä minuakin ärsyttää kadun varret täynnä paskaa, jopa leikkipuistossa, jonne en itse ole koirani kanssa ole edes ikinä mennyt, kas kun siellä on sellainen kyltti jossa koiran kuvan yli on vedetty punainen raksi, kaikki eivät näy ymmärtävän mitä se tarkoittaa.

Ja kun nyt avautumisen makuun päästiin, niin ärsyttää myös tosi paljon ne koiranomistajat jotka pitävät mustejaan vapaana YLEISILLÄ LENKKIPOLUILLA. Kun on niitä muitakin paikkoja. Ja muillakin on oikeus nauttia yleisestä lenkkipolusta kuin teidän mustillanne.

Vierailija
130/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt yksi kakkapussi haittaa niiden lasinsirujen ja karkkipapereiden seassa.

ettei vaan maatuisi... jätä nyt se pussi laittamatta jos kerran jätät ne paskat sinne tielle. Taisi olla vitsi.

Vierailija
131/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä logiikan mukaan silloin on reilua että joudun väistelemään ulosteita keskellä kävelytietä?

Vierailija: Minä kerään kyllä koirani jätökset, mutta putsaatko sinä teinisi sotkut?

Vierailija
132/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook.

Tässä ketjussa hyvää esimerkkiä, millaisten tyyppien kanssa siellä verkostoidutte ;)

Vierailija
133/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka mukaan minä joudun kohtaamaan silloin tällöin kaltaisiasi koiranvihaajia.

Vierailija
134/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sitä että et osaa pitää sen jätteitä kurissa.

Vierailija
135/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten alatko nyt keräämään koirasi kakat roskikseen?

Sitten kun äipät alkat keräämään lastensa karkkipapereita ja nicopettereiden mäyräkoirien kääreitä, niin vien kakkapussin roskiin.

Vierailija
136/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden nyt koiran kanssa ulos :)

Saan liikuntaa ja raitista ilmaa ja lapset myös. Jääkää te koneille persettä kasvattamaan.

Vierailija
137/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden nyt koiran kanssa ulos :)

Saan liikuntaa ja raitista ilmaa ja lapset myös. Jääkää te koneille persettä kasvattamaan.

Vierailija
138/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei vihaa sitä koiraasi

Vierailija
139/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat lasinsirut heitetty :) Vielä kun onnistuisi näkemään, kun joku kapinen piski astuu niihin..

Vierailija
140/152 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sekään joka niitä lasinsiruja levittelee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi