Koirien omistajat! Ettekö osaa viedä niitä rakkejanne vaikka pusikkoon kuselle ja paskalle?
Täällä meillä päin on kaikki kävelyteiden reunat täynnä kusta ja paskaa ja jopa toisten pihallekin kehdataan antaa koirien paskantaa! Hyi helvetti!
Kommentit (152)
Muuttakaa ulkomaille, siellä ei ole koirankakkaa.
Ja kaikki on muutenkin täydellistä.
Mutta kun paskaa on joka paikassa, piskit huuttaa kerrostaloissa yöt läpeensä ja sotkee käytävätkin, niin vaikea siinä on iloitakaan.
Hoitakaa eläimenne kunnolla, ja omat asianne kanssa.
suotta täällä kiroat heitä, kohteliasta ja viisastakin olisi sanoa koiraansa kakittavalle että olisitko ystävällinen ja korjaisit kakit pois? Jos sanoo että ei ole pussia niin kanna sinä vaikka leipä pusseja taskussa ja ojennat sen koiraihmiselle. Se oikeesti auttaa asiaa...kokeile!!!
ainoastaan pinnalliset ihmiset valittavat juuri noista 200e kengistään ostakaa perkeleessä halvempia kengiä jos noin vituttaa! tai kävele vaikka kumisaappaissa ne on helppo pestä pelkällä vedellä!
minua mulkoilevat ihmiset myös silloin, kun olen kakkoja keräämässä.Oikein kaaren tekevät ,ettei vaan haju yllätä.Koirat tekevät hätänsä sinne mihin ne viedään tekemään, eli tyhmiä ovat omistajat ,jotka jättävät keräämättä, eivät koirat
Älkää tulko tänne koiranomistajille haistattelemaan ,vaan sanokaa ulkona suoraan asianomaisille.Tämä suoraan puhuminen näyttää olevan suomalaisille edelleen ylitsepääsemätön ongelma.Palstoilla sitten rohkeasti v:t ja p:t lentelee.Koirat ovat ihania!
onko teidän mielestänne koiran paskat kävelyteillä mukavia, eikä haittaa teitä ollenkaan? Onko mukavaa pestä koiranpaskakenkiä?
Varsinkin kesähelteellä sitä haisevaa pussia ei mielellään pitkää matkaa taskussa raahaa. Vähän katsoo ihmiset kieroon kun haisee koiranpaskalle. Eihän ne tajua, että paskapussista se haju on lähtöisin eikä ihmisestä.
Siksi miellellään laitan sen lähimpään roskiin ja koska yleisiä roskiksia ei ole missään, niin laitan jonkun talon roskikseen.
Onneksi meidän lähellä on hoitamattomia pusikko alueita, joista ei tarvitse paskoja korjata. En ole myöskään ojanpohjalta kerännyt paskoja.
Niinkuin itselle kävi, siitä kirjoitinkin jo aiemmin
Meilläpäin näkee kyllä tosi harvoin koirankakkaa teiden varsilla ja yhden ainoan kerran olen nähnyt omistajan jättävän kakat siivoamatta,kyseessä oli vanha mummo joka tuskin olisi niitä pystynyt noukkimaan,minä siivosin nekin ja siivoan aina näkemäni kakat jos on pussi matkassa ja yleensä on. Itselläni on kolme koiraa ja katson myös mihin annan pissata, en tietenkään pissata taloyhtiön pihaan, porteille, postilaatikon jalkoihin enkä lasten liukumäkiin/leikkipaikoille.Mutta kyllä koirani pissaavat kävelytiellä lumikinoksiin, sehän on aivan kohtuutonta vaatia pissaamaan vaan jonnekin metsäpöpelikköön,ei koira moista tajuaisi että lenkillä kävelytiellä et saa pissata koko aikana:D eipä yleistetä kaikkia koiraihmisiä vastuuttomiksi mölliköiksi.
ainoastaan pinnalliset ihmiset valittavat juuri noista 200e kengistään ostakaa perkeleessä halvempia kengiä jos noin vituttaa! tai kävele vaikka kumisaappaissa ne on helppo pestä pelkällä vedellä!
varmaan pyöriä koiranpaskassa halvoissa vaatteissas/kengissäs? Eipä ainakaan kukaan pääse syyttämään pinnalliseksi :p
minua mulkoilevat ihmiset myös silloin, kun olen kakkoja keräämässä.
jotka keräävät ne kakat. On se niin harvinainen näky.
En mitä täälläkään kiroile, mutta en varmasti mene sanomaan mitään paksuniskaiselle miehelle joka ulkoiluttaa saman kokoista urosrotikkaa, sehän usuttaa sen kimppuun.
Suurin osa koiran omistajista on varmaan ihan terveitä ihmisiä ja paskottaa pusikkoon mutta harmittavasti taas ne muutaman pilaavat tämänkin asian. Ei minuakaan nuo kakat harmittaneet ennenkuin lapsi sotki siihen itsensä leikkipuistossa.
[entäs ne sekopää äidit jotka huutaa kakaroilleen hysteerisenä kotona,kaupassa ja pihalla.meneppäs nyt vaikka imuroimaan !
i]Mutta kun paskaa on joka paikassa, piskit huuttaa kerrostaloissa yöt läpeensä ja sotkee käytävätkin, niin vaikea siinä on iloitakaan.
Hoitakaa eläimenne kunnolla, ja omat asianne kanssa.
[/quote]
eikä mua vois teidän mielipiteenne vähääkään kiinnostaa, tulen siis edelleenkin paskattamaan koiraani ihan mihin haluan ja te ette voi sille mitään muuta kuin toivoa etten asu/muuta naapuriinne! ihan sama minä koirien omistajia pidätte, enpä ole ennenkään muitten mielipiteistä välittänyt enkä tee sitä jatkossakaan, olempa siis kuinka idiootti hyvänsä, te ette voi minulle mitään! nielkää täten ruikutuksenne sillä minunlaisiani ihmisiä on tämä yhteiskunta täynnä eikä meitä saa millään täältä hävitettyä! tulemme täten aina toimimaan haluamallamme tavalla ja teille jää vain mahdollisuus elää koiranpaskamme seassa!
hoitamattomille alueille, jos lapsukaisenne sinne menevät telmimään, niin voi voi. Kävelyteiden reunoilla olevat pusikot eivät ole hoidettua aluetta, joten flexiin pituutta niin koira pääsee kakille. En kerää ensimmäistäkään pökälettä pussiin, kun ei ole roskiksia jonne ne kakkipussit laittaisi.
Ei haittaa vaikka poliisi tulee vastaan kun kakitan koiraani, sakkoahan ne eivät voi antaa vaikka näkisivät ison läjän kadulla.
P.s en muuten maksa edes koiraveroa.....
Aivan varmasti valitetaan metelistä jos se yöllä kuuluu. Koiran omistajat lähtevät baariin ja koira huutaa koko yön. Etkö itse valittaisi?
Ei meillä äidit huuda, eikä isätkään. Eikä koiratkaan onneksi enää :-D
eikä mua vois teidän mielipiteenne vähääkään kiinnostaa, tulen siis edelleenkin paskattamaan koiraani ihan mihin haluan ja te ette voi sille mitään muuta kuin toivoa etten asu/muuta naapuriinne! ihan sama minä koirien omistajia pidätte, enpä ole ennenkään muitten mielipiteistä välittänyt enkä tee sitä jatkossakaan, olempa siis kuinka idiootti hyvänsä, te ette voi minulle mitään! nielkää täten ruikutuksenne sillä minunlaisiani ihmisiä on tämä yhteiskunta täynnä eikä meitä saa millään täältä hävitettyä! tulemme täten aina toimimaan haluamallamme tavalla ja teille jää vain mahdollisuus elää koiranpaskamme seassa!
hoitamattomille alueille, .....
Tämä valitusketju ei siis koske sinua ollenkaan.
Ja harvemmin on kakkoja keräilty. Osin sen vuoksi ettei niitä pusseja minnekään voi heittää. Mutta loistavaa innovaatiota ne tarrat jokka voi laittaa roskikseensä osottamaan että tänne ne voi heittää! Ne lisää minusta jätöksien keräämistä, kun lenkillä huomaa että on paikka 5 kilsan päässä, kun kaupunki ei roskiksia hommaa.. Olisiko ratkasu nostaa kakka pussiin ja jättää kakkapussi siihen tien sivuun?
Me ollaan opetettu koiria minne kakataan. En anna minkä tahansa pusikon alle mennä -jos nurmikko on hoidettu!
Eli kannattaa itsekin miettiä kun kakan näkee että onko siihen tuotu lumiauran mukana pökäleitä vai onko alue ollenkaan hoidettua.
Itsekin olen onnistunut kakkaan astumaan, mutta ei siitä mitään hepulia tartte vetää. Enempi tosiaan raivostuttaa kaljapullon sirpaleet bussipysäkillä. Näin isossa kaupungissa jos menee keskustaan leikkipuistoon lapsien kanssa mylläämään niin koitan muistaa vilkasta huumeruiskuja. Jos lapsi tulisi luokseni kädet kakassa niin se olisi aika pieni paha jos taas heiluttaisi iloisesti jotain ruiskua.
Ihan yhtälailla sapettaa röökitumpit tai purkat jokka taapero voi suuhunsa laittaa kuin kengän pohjassa haiseva jäte.
Oma koira on muutaman kerran onnistunut kakkaamaan jälkäkäytävää ja silloin joko vatsa toisella sekasin TAI kikkare roikkunut karvoista ja päätyy kadulle. Jos se jää huomaamatta niin siihen jää, mutta aina jollain lehdellä tai oksalla sen siitä pois haron, ymmärrän jos joku toinen tilanteessa nopeasti karkaa.
Yhtä iso riski meilläpäin on astua jonkun oksennukseen, joillain alueilla se oksennus on suurempi riski. ;)