Huomenta! Olipa kamala yö
Oli niin paljon särkyjä ja sydämessäkin oli kipuja. T. Valis
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Huomenta rouva Valis. Kannattaa ottaa kunnon puudutus ennen nukkumaan menoa. Suosittelen pulloa Jagermaistia iltaisin tuntia ennen nukkumaanmenoa kevyellä ranneliikkeellä kurkkuun kaataen.
En mä käytä alkoholia.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta rouva Valis. Kannattaa ottaa kunnon puudutus ennen nukkumaan menoa. Suosittelen pulloa Jagermaistia iltaisin tuntia ennen nukkumaanmenoa kevyellä ranneliikkeellä kurkkuun kaataen.
En mä käytä alkoholia.ap
Syy ja seuraus.
Vierailija kirjoitti:
No nyt se on ohi. Tsemppiä!
Kiitos.ap
Voit istua taas ahterillasi koko päivän ja lepuuttaa rankan yön jälkeen. Eiköhän se siitä.
Onko itkuntuhruiset silmät ja valtavat silmäpussit?
Onko sulla lääkettä noihin vaivoihin? Jos ei niin käy lääkärissä.
Minä nukuin aika hyvin mutta heräsin liian aikaisin. Mutta uusi viikko taas, ihan hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Onko itkuntuhruiset silmät ja valtavat silmäpussit?
Ei.ap
Vierailija kirjoitti:
Minä nukuin aika hyvin mutta heräsin liian aikaisin. Mutta uusi viikko taas, ihan hyvä juttu.
Ei lääkäri enää suostu sitä tapaamaan. Sillä on porttikielto terkkariin. Liian rasittava tapaus 🙄
Vierailija kirjoitti:
On mulla tuo bisoprolol noihin sydänjuttuihin. Ei vaan nyt auttanut. Ja tietysti panadol särkyihin. Kyllä ne varmaan taas ohi menee.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lääkäri enää suostu sitä tapaamaan. Sillä on porttikielto terkkariin. Liian rasittava tapaus 🙄
Ei ainakaan elokuun alussa ollut.ap
Minulla on bentsovieroitus päällänsä. Olen nukkunut viimeiset kaksi viikkoa todella sekavasti. Olen nähnyt painajaisia ja purrut hampaita niin että ne leuat on kipeät. Saatanan linnut visertää ikkunan takana. Mutta nyt sain nukuttua jo paremmin. Kyllä se tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mulla tuo bisoprolol noihin sydänjuttuihin. Ei vaan nyt auttanut. Ja tietysti panadol särkyihin. Kyllä ne varmaan taas ohi menee.ap
Hyvä että on hoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on bentsovieroitus päällänsä. Olen nukkunut viimeiset kaksi viikkoa todella sekavasti. Olen nähnyt painajaisia ja purrut hampaita niin että ne leuat on kipeät. Saatanan linnut visertää ikkunan takana. Mutta nyt sain nukuttua jo paremmin. Kyllä se tästä.
Toivotaan että helpottaa pikkuhiljaa!
Vierailija kirjoitti:
Villit unet johtuvat univelasta, aivot on semmoinen fiksu laitos että pahassa univelassa rysäyttelevät siihen unennäkövaiheeseen normaalia enemmän koska se on kevyttä unta korjaavampaa aivoille. Painajaisina "näkyy" kun olet ahdistunut viekkarien takia. Tämmöinen nippelitieto maanantaihin, ehkä tavallaan lohduksikin (aivosi siis toimivat juuri kuten pitääkin.) Kyllä se siitä, pikkuisen liian nopeasti olet ehkä vierottautunut mutta kyllä se helpottaa. Viekkareita voi tulla sitten tyyliin vuoden satunnaisesti purskauksittain, koko ajan harvenevissa määrin, tämä on hyvä tiedostaa jos tulee kuin puun takaa ahdistusta ja viekkarityyppistä oiretta. Kyl sä pärjäät, muista se koko prosessin ajan 💪