Olenko ainoa, jolle tulee huono olo tuosta Seksi-palstasta?
Seksiä siellä ja seksiä täällä. Minkä mallinen ja pituinen on hyvä? Kolmas ja neljäs pyörä mukaan! Naiseni ei anna tarpeeksi!
YÄKS!!!!!!!!!
Ihan niin kuin maailmassa ei olisi mitään muuta kuin seksi ja se on ainakin se kaikkein tärkein asia! Millään muulla ei ole perisuhteessa väliä!
Oikeestiko??? Tällaisiako nykyihmiset on???
Kommentit (68)
Haluan kaksi kertaa vuodessa ja miehenkin mielestä se on ihan ok? Osuiko?
eikä se mikä on sillä saralla jollekin normaalia ja riittävää, ole sitä toiselle.
eikä se silti ole sen honompi ihminen.
mutta eipä sitä pahemmin kannata sitten edes lukea sitä palstaa jos on kovin seksikielteinen, ahdasmielinen ja estoinen ihminen.
välillä mua kyllä ihan oikeasti huolestuttaa paljon enemmän ihmisten henkinen taso sekä moraali kun lueskelee näitä av-palstan juttuja...
mutta on kai se kiva että kaikille löytyy jotain :)
Minkälainen ihminen (mies tai nainen) keskustelee tosissaan ja huolestuunena siitä, että naisen värkki ei ole tarpeeksi tiukka lapsen synnyttämisen jälkeen??????
HALOO!!! EIkö siinä vaiheessa pitäis olla ykkösprioriteetit jossain hieman muualla kun omassa naimisessa?? Edes pienen hetken ajan??
Kun se on seksipalsta. Ja me, joita aihe ei niin kiinnosta, voimme pysyä täällä aihe vapaalla, jossa puhutaan seksistä tosi vähän, koska sille on omakin palsta.
Ihan niin kuin maailmassa ei olisi mitään muuta kuin seksi ja se on ainakin se kaikkein tärkein asia! Millään muulla ei ole perisuhteessa väliä!Oikeestiko??? Tällaisiako nykyihmiset on???
Vaikka itse en ole mitenkään estoinen tai muutenkaan kielteinen ja mulle seksi on tärkeää. Siellä on liian paljon mollausta liittyen herkkiin asioihin.
On säälittävää, että jotkut mammat kuvittelevat lasten syntymän jälkeen miehen ja naisen muuttuvan epäseksuaalisiksi isiksi ja äidiksi. Kyllähän isi ja äiti ovat toivottavasti yhä mies ja nainen, joilla on seksuaalisia tarpeita.
Ilman seksiä, ei meitä ihmisiä olisi olemassakaan. Toisaalta seksi on muutakin kuin lisääntymistä. Löysätkää pioa ennenkuin olette yksinhuoltajia.
Piti ihan käydä katsomassa, millaista tekstiä seksipalstalta löytyy. Oletan, että tämän sivuston keskustelut ovat perheellisille, joten siellä eräskin perheenisä hehkutti, kuinka hän 40 naista kokeiltuaan oli viimein löytänyt ihanan tiukan pillun.
Eihän tuossa voi kuin nauraa. Onnittelut vaan isäpapalle!
Luulen, että aika moni saa kiksejä ihan vain palstaa lukemalla. Itsekin olen sikäli outo, että itse action ei minusta koskaan voita mielikuvituksen voimaa. Parhaat sävärit saa oman mielikuvituksen kanssa. Valitettavasti.
Avioliitossa kyllä olen, mutta en tietenkään vaadi keltään todelliselta ihmiseltä sellaisia suorituksia, joita oma mielikuvitus tuottaa.
joille seksi on tosi tärkeää. Eihän se anna kuvaa keskivertonykyihmisestä!