Lue keskustelun säännöt.
onko aihetta huoleen?
02.03.2009 |
kävin tänään lääkärissä ja multa otettiin papakoe.lääkäri sano et pikkasen on punotusta ja vähän oli tullu verta kun otti näytteen. onko se normaalia jos on punotusta ja et tulee vähän verta vai onko mulla jotain vakavampaa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eikö kukaan osaa sanoa??