Tajusin juuri, että yhtä lukuunottamatta kaikki elämäni miehet
sen jälkeen kun olen täyttänyt 18, ovat väitelleet tohtoreiksi. Ihastukset, poikaystävät, aviomies. Sellaisetkin, jotka siis olivat aikoinaan samanikäisiä kuin minä, eli vielä lukiossa.
Onko muita samanlaisia? Mitä tuo kertoo minusta? Ja siis ainoa jonka suhtaan itse olen ollut aktiivisempi kuin poika minun on ollut tuo ei-tohtori, muut ovat olleet ensin minusta kiinnostuneita.
Kommentit (2)
Tuli myös mieleen, että kaipaavatkohan miehet periaatteessa itseään tyhmempää vaimoa. Koska itse olen teoreettisesti kohtuullisen lahjakas, ja opinnoissanikin aika hyvin menestynyt, niin minuun ihastuvat miehet, jotka ovat itse vielä älykkäämpiä?
Tai sitten olen armoton nörtti, joka on viehättävä vain toisen nörtin silmissä, ja muiden silmissä vain omituinen.
En tiedä. Itse olen aina hellinyt mielikuvaa itsestäni tavallisena huumorintajuisena naisena. Viestittelin vain hieman vanhan poikaystävän kanssa facebookissa (ei mitään tunteita taustalla, ihan vain uteliaisuutta, kun ei olla tavattu yli 15 vuoteen) ja hänkin kertoi väitelleensä tohtoriksi, on saksalainen biokemisti.
ne jotka minuun on ihastuneet ensin, on sellaisia lupsakoita ja hauskoja veikkoja. Se on sinänsä jännä, koska itse olen enemmänkin haaveileva ja suht tosikko, iloinen kyllä.... ;)