Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa tökerö pph :(

Vierailija
02.03.2009 |

Vein äsken lapseni hoitoon. Ajattelemattomuuttani sanoin, että mukavaa kun lapsi nykyään hoidossa. Kerrankin saan sairastaa rauhassa. Viikonlopun olen ollut kuumeessa ja olen vielä vähän kipeä. Pph sanoi olleensa itsekkin kipeä viikonlopun ja vieläkin on kuulemma etova ja heikko olo. Lisäsi vielä, että sairaslomaa ei tänään pidä koska lapset joutuisivat varahoitoon. Jaksaa hoitaa heitä tänään kun jättää ulkoilut väliin. Minulle tuli ihme fiilis. Olen kuitenkin sairas, enkä jaksanut kommentoida asiaa. Rivien välistä luin kuitenkin näin, oletpa kumma äiti kun et pidä lasta kotona.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eriasia jos olet niin huonossa kunnossa että joudut sisään sairaalaan.

Vierailija
2/43 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

auta sinä puolestasi pph:n jaksamista ja hae lapsi aikaisemmin pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kovin sairas voi olla, kun jaksoit lapsen hoitoon viedä.

Vierailija
4/43 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on sopinut pph:n kanssa lapsensa hoidosta, jos pph on sairas niin hakekoot sairauslomaa ja pistäkööt lapset varahoitoon.

Vierailija
5/43 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että itse olit ap.

Vierailija
6/43 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pph:lla huono tilanne noiden sairaslomien kanssa. Halusi varmaan itsekkin vain levätä ja kun kuuli että sinä menossa lepäämään niin varmasti kiukutti. Sinuna hakisin ainakin aikaisemmin lapsen pois... ja huomenna pitäisit lapsen kotona.

Vierailija
7/43 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet itse sairas niin kyllä sun silti pitäs se mukulas itse kotona hoitaa, ja juu samaa mieltä kun jotkut "et kovin sairas voinut olla, jos kerta hoitoon jaksoit viedä"

Ja kehtaat vielä tulla elvistelemään.. Ei pph ole mikään äidin sairasloma, vapaapäivä hoitaja. Katsos normit hoitaa itse lapsensa ja hakee mukulansa myös sinne kauppaan mukaan jotta pph saa viettää omaa elämäänsä. Niilläkin on elämä jos ette ole sattuneet huomaamaan ja se elämä ei todellakaan ole teidän mukulat.

Vierailija
8/43 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on lapsesikin kipeä ja tartuttaa vaan muutkin siellä hoidossa.

Vierailija
9/43 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanhemmat kohtelee hoitajia ne on kun jotain orjia joitten pitää hyppiä päällään jos vanhemmat niin toivoo ( sanoo)

Ite en moiseen hullunhommaan lähtisi, siinä saa jättää oman elämänsä ihan narikkaan. Eikä mitään yksityisyyttä ole. Ne jotka sitä tekee tekevät sitä kyllä ihan sydämellä koska niin huonolla palkalla kukaan ei muuten elämäänsä myisi.

Vierailija
10/43 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mennään sitte tälle linjalle! Mun lapseni on jo taudin sairastanut. ap

Vierailija
11/43 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentteja. Siinä mielessä kyllä samalla linjalla muiden vastaajien kanssa että ainakin jos minä olen kipeä, en saa silloin lapsia vietyä hoitoon. eli olen poissa töistä vain jos en sängystä ylös pääse. ilmeisesti et kovin sairaalta vaikuttanut kun veit lapsen hoitoon.

toisaalta pph:lla ei ole mitään asiaa puhua omasta sairaudestaan tai puhua törkeyksiä. jos on sairas hän ei SAA hoitaa lapsia. hän vaarantaa hoitolasten turvallisuuden, puhumattakaan että tartuttaa nyt lapsetkin!

Sulla on oikeus viedä lapsi hoitoon vaikket olis töissä ollenkaan!

Vierailija
12/43 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pph oli ihan asiallinen

Vierailija
13/43 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun voi lähteä vaikka shoppailemaan ilman lasta ja pohjustaa "sairautensa" hoitajalle, jos vaikka joku saattaisi kysyä.

Vierailija
14/43 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kovin sairas voi olla, kun jaksoit lapsen hoitoon viedä.

Vierailija
15/43 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty jos sillä kerran on hoitopaikka. Sairas lapsi kuuluu kotihoitoon!

Ja jos ei ole työkuntonen niin sairastaa! Lääkäri tai terkka on katsonut että tämä alotuksen tekijä on sairaana, joten kotona ollaan.

Jos taas hoitaja valittaa että itse sairaana niin silloin HÄNEN kuuluu myös sairastaa! Ne varapaikat on juuri tätä varten että hoitaja sairastuu. En käsitä miksi ketjussa valitetaan "tautien tarttumisesta" koska nythän hoitaja itse tartuttaa toiminnallaan lapsia!!! Valituksen tollasesta hoitajasta voisi tehdä.

Tai on ainakin TÄYSIN hiljaa jatkossa jos joku lapsi tulee hoidettavaksi!

Lapsien OIKEUS hoidossa on leikki ja ulkoilu! Ei hoitaja voi niistä skipata vaan siksi että itse sairaana. Ulkoilu on yksi peruste milloin lapsi voi olla hoidossa, sama on oltava myös hoitajalla. Törkeää käytöstä!

Vierailija
16/43 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jos sairas lapsi menee hoidettavaksi niin hoitaja voi olla hiljaa moisesta koska ollaan samassa tilanteessa! Yksi estää koko porukan toimintaa. Ja hoitaja asettaa itsensä nyt aivan outoon asemaan. Ei hän vaan yksinkertasesti ole toimintakykynen.

18

Vierailija
17/43 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin hoidin viime viikon räkäisiä ja yskäisiä lapsia.

Nyt sitten itse sairastan.

5v olen ollut pph ja useamman kerran vuodessa sairastan "lastentauteja" vaikka omat lapset jo isoja.

Vierailija
18/43 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jos sairas lapsi menee hoidettavaksi niin hoitaja voi olla hiljaa moisesta koska ollaan samassa tilanteessa!

Vierailija
19/43 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ihan hyvin voinut ottaa Buranan että jaksaa viedä lapsen hoitoon. Kyllä mä ainakin veisin lapset hoitoon, jos oikeasti olisin kipeä. Kyllä äidinkin pitää saada levätä, siksi sinne töihin ei mennä sairaana! Ja ei se ole ap:n vika ettei hoitaja ole ilmoittanut olevansa kipeä. Ja sitten 8:lle sellanen tiedotus että hoitolapset ON hoitajan elämää, siis työaikaan, niinkuin muidenkin työssäkäyvien työ. mitä se valittaa että lapset tulee hoitoon? Pitäisi vaan paremmin puolensa, ettei kohdella väärin, mutta väärinkohtelua ei ole se, että hoitolapsi tuodaan hoitoon. Siis olen ap:n puolella tässä asiassa.

Vierailija
20/43 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hoitajienkin pitäisi huolehtia itsestään, eli sairastaa ihan reilusti eikä ruveta marttyyreiksi. Mä arvostan hoitajien työtä todella paljon ja jos tiedän että hän on kansssa huonossa kunnossa (yleensähän meillä on samat flunssat.....) niin en vie hoitoon ja pidän saikkua. Jos lapsi, minä ja hoitaja ollaan kaikki puolikuntoisia niin pidän vaikka palkatonta vapaata jos työnantaja/lääkäri on sitä mieltä että en ole riittävän sairas viralliselle sairaslomalle.

Pari viikkoa sitten olin kotona sairastamassa ja lapsi hoidossa. Meillä on se ihana tilanne, että lapsi on hoidossa seinänaapurilla, joten pääsen hakemaan pois vaikka olisin puolikuollut. Kuumetta 38 ja hipsuttelin yöpuvussa hakemaan ulkoilun jälkeen kotiin syömään. sain levätä 3h rauhassa.

Synti se on varmaan tuokin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä