Mistä lahjasta olet tullut erityisen iloiseksi?
Toisen antamasta materiaalisesta lahjasta, ei lapsista tai laulunlahjasta, ei edes munasolusta :D
Kommentit (7)
kukista, omenapuusta, samppanjasta, hyvästä ruuasta,
On tosi antelias, kaikkina juhlapäivinä: synttäri, nimppari, ystävänpäivänää, jouluna, äitienpäivinä..ymym.
Koko lapsuuden ja nuoruuden aikana sain vain yhden tovomani lahjan, se oli iso nukke ala.asteella.
antamasta mukista, jonka sain vuosipäivänämme. Siinä lukee rakas ja aivan ihana runo, jonka jokaista sanaa mieheni tarkoitti.
Pitäisin kyllä esimerkiksi konserttilipustakin, mutta tässä elämäntilanteessa on aina niin vaikea järjestää sitä omaa aikaa, että otan melkein mieluummin vastaan tavaralahjoja.
Mieheni on ostanut myös hieronta- ja kampaajalahjakortteja, ja nekin ovat hyviä lahjoja. Koru on kuitenkin persoonallisempi lahja kuin lahjakortti, ja shampanja on siitä hyvä, että siitä pääsemme nauttimaan molemmat yhdessä.
lahjoja ovat shampanja, viini, kukat, suklaa, kaikki syötävä, ja kaikki keittokirjat. Anoppi antaa aina lahjaksi kortin, jossa lupaa maksaa teatteri/konsertti/tai vastaavat liput ja hoitaa lapsia sillä aikaa. Se on tosi ihana lahja. Olen todella ilostunut miehen antamista koruista ja kellosta. Todella ihania ovat myös kaikki lapsen itse tekemät jutut, varsinkin, jos hän on itse sen ideoinut ja tehnyt. Siinä on niin ihana ajatus taustalla, että se tekee lahjasta korvaamattoman arvokkaan, vaikka se todellisuudessa olisi jotain vessapaperirullasta askarreltua.
muutenkin kaikki ajatuksella valitut, lahjan rahallisella arvolla ei ole väliä.