Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Meillä istuu vielä 6-vuotias (täyttää syksyllä 7)
01.03.2009 |
On täysin terve, mutta hidas kävelijä ja mulla ei autoa niin aamuisin menisi hermot jos pitäisi alkaa pojan kävelyvauhtia alkaa menemään tarhamatka.
Kommentit (2)
Meillä kuitenkin sen verran kiire aamulla, että pojan kävelyvauhdilla pitäisi jättää työt tekemättä. Kouluun kävelee kyllä itse kun sen aika on, kouluun on 1 km:n matka, tarhaan 3 km.
t. ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Eikö kaverit jo tossa iässä kiinnitä moiseen huomiota?