Kauppaan menee taas tänään n 150 euroa
Kommentit (12)
Käytkö kommarikaupoissa vai yksityisellä?
Oikein. Herkkuja ostamatta voisi vaikka päästä laihtumaan.
Vierailija wrote:
Ap, mitä ostat ja kuinka monelle?
Normaalia ruokaa, useammaksi päiväksi kolmelle henkilölle.
Vierailija wrote:
Ok, mulla meni eilen 60e<<<<<Mulla meni taas eilen rahaa Kuomiin aikuisten 70e. Tänän menen kaupaan ostan 3 päivän ruuat.Mutta en katso tarpeliseksi siitä ilmoittaa tällä paljonko rahaa meni pelkään ruokaan.En saa lapsinlisiä.Onko teillä sen maksu päivä 24.10 ? Vaiko niinkuin ennen vanhaan joka kuukausi tilille 25 päivä?
Just tekemässä ens viikon kauppatilausta, 135e näyttää olevan nyt ostoskorin saldo ja paljon vielä puuttuu tästä.
4 henkinen perhe. Ihan normaalisti syödään. On tämä hullua miten kallista viikon ruokaostokset ovat nykyään.
Eläminen on käsittämättömän kallista. Markka-aikana sai 100 mk ruokaa kassillisen. Euron tultua sai vielä 20 eurolla kassillisen. Nyt siihen kassilliseen menee 50 euroa eli yli tuplat, mutta ei palkka ole noussut kuin 40%. Lisäksi kaikki muut kulut on nousseet paljon. Eipä jää rahaa lomiin tai mihinkään ylimääräiseen, vaikka töitä olen painanut aina.
Vierailija wrote:
Eläminen on käsittämättömän kallista. Markka-aikana sai 100 mk ruokaa kassillisen. Euron tultua sai vielä 20 eurolla kassillisen. Nyt siihen kassilliseen menee 50 euroa eli yli tuplat, mutta ei palkka ole noussut kuin 40%. Lisäksi kaikki muut kulut on nousseet paljon. Eipä jää rahaa lomiin tai mihinkään ylimääräiseen, vaikka töitä olen painanut aina.
Sellaista se on, kun ahne kapitalisti riistää. Kohta on varaa syödä vain rikkaimmilla.
No just meni neljän päivän ruokiin viidelle hengelle 90 €. Lohi 900 g 20 €, broilerifileet 800 g 10 €... Jotain nappasin punalaputettuna ja jotain jätin hyllyyn ihan vain hinnan takia. Tähän la-ma ostokset loppuviikosta päälle, niin se on toinen satanen.
Meillä ruokalasku pieneni kun alettiin käyttään kauppojen halppismerkkejä. Eivät ole kovin hyviä, mutta ei riitä rahat enää parempaan.
Me ei tingitä ruoasta, laatua olla pitää.
Ap, mitä ostat ja kuinka monelle?