Mikä on lempimeikkivoiteesi? Entä peitevoide/valokynä tms?
Ja muitakin meikkejä saa tietysti kertoa, mistä eniten tykkäätte.
Mietin tässä että millä sais tummat silmän aluset peitettyä (taitaa olla joka äidin ongelma...). Kokeiltu on viime aikoina Lumenen ja Oriflamen valokynät, Oriflamen peitevoide. Mitä kokeilen seuraavaks?
Kommentit (2)
Just pari päivää sitten ajattelin, että nyt olen löytänyt kaikki ihanimmat tuotteet ja tässä ne ovat:
Kasvojen puhdistusmaito: Chanelin Lait confort. Muutama pumppaus kädelle, sekaan vähän vettä ja levitetään naamalla. Pestään vedellä. Kasvot ovat hetkessä puhtaat ja raikkaat.
Kasvovesi: Chanelin Activateur Tendre. Pehmeä, hennosti vadelmantuoksuinen.
Päiväserumi: Christian Diorin HydrAction radical serum - aivan MIELETTÖMÄN ihana ja kosteuttava! Pari tippaa riittää koko kasvoille!
Päivävoide: Diorin HydrAction - kuin samettia, kosteuttaa todella hyvin ja imeytyy hetkessä.
Yöserumi:
Estée Lauderin Advanced night repair - todella miellyttävä ja toimii, rypyt silenee.
Yövoide: Clarinsins multi-active nuit. ihanin ja pehmein yövoide mitä olen koskaan kokeillut.
Olen 37v nainen, jolla (varsinkin talvella) hyvinkin kuiva ja herkkä iho. Ja käytän vain noita kalliimpia kosmetiikkasarjoja, koska ne ovat parempia laadultaan ja riittoisampia kuin monet halvemmat merkit.
tai yksinkertaisesti vain apua myyjältä. Vaikka sitten ostaisitkin jonkun kalliimman merkin, säästit rahaa hukkaostoksilta (huomaan että nyt olet käyttänyt edullisia).