Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

joko olette vaihtaneet kalevala-verhonne?

Vierailija
01.03.2009 |

.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa ihan vaan valkoista ja mustaa. Silleen niinku, että valkosen verhon alaosa on mustaa. Nostat sitten verhojen reunat ylös - näin saat yhden ison puhvin, ikään kuin iso yo-lakki. Toki olis kiva jos teillä olis olkkarissa monta ikkunaa, niin olis monta verhookin.

Voit näppärästi käyttää niitä myös tasauspäivän verhoina etukäteen, saat sitten tasattua verhon niin, ettei peitä koko ikkunaa! Toivottavasti onnistut!

Mulla on ongelmana se kun lupasin naapurin tädille ommella heidän amispoikansa valmistujaisiin verhot. Pojasta tulee levyseppähitsaaja. Ideoita, pliis?

Vierailija
2/21 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

marimekon uutta kuosia - oli niin upeaa. Vähän kyllä harmittaa korjata ne jo ens viikonloppuna pois kun naisten päivä tulee. Mutta ei voi mitään. on se naisten päivä niin tärkeä että ansaitsee omat verhonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästähän syntyi oikea keskustelu :) ootte ihania!

ap

Vierailija
4/21 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin päivän makeimmat naurut sain, kun mielessäni kuvittelin olohuoneeseemme verhot, joissa vaka vanha väinämöinen kanteletta soittelevi ja joukahainen joutavia sanelevi :D

Vähästä se ilo irtoaapi...

Vierailija
5/21 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa iän ikuisia Väinämöisiä ja Joukahaisia! Meillä on verhoissa tänä vuonna Pohjan akka ja Aino. Sampo oli kova juttu, mutta verhot hävisivät muutossa.

Vierailija
6/21 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua, mikä mulle on tullut. Mä en muista enää mitään. Kaapissa oli odottamassa aivan superyli-ihanat kalevala verhot (Ostin jo viime keväänä alesta). Ja mä en muistanut laittaa niitä.

Kun on ollut niin hyvät talvikelit, niin oon todellakin tykännyt niiiin paljon noista laskiaisverhoista. Mieheni odottaa kovasti, että laitan naistenpäivän verhot ikkunaan. Mutta ajattelin vaihtaa ne vasta ensi viikon lopulla.

Kellään ideoita kevätpäiväntasaus verhoiksi? Viimevuotiset tasasin liian lyhyiksi.

Vierailija
7/21 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on verhoton naturalistinen kausi. Itse asiassa myytiin kaikki huonekalutkin, joten täällä on tosi pelkistettyä.

Vierailija
8/21 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ennen juhannusta enää näiden Kalevala verhojen lisäksi kuin pääsiäisverhot (tosin kahdet erilaiset, kun pitää kiirastorstain jälkeen sitten pääsiäissunnuntaina vaihtaa sellaiset pirteämmät), vappuverhot ja yo-//koulunlopppuverhot. Mut nyt mä huomasin, että kai sitten nuo kevätpäiväntasausverhot pitäis laittaa.

Mun mies haluais myös lätkän MM-kisaverhot.

Vierailija
9/21 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne pitää kumminkin niin pian vaihtaa virpomisverhoihin.

Vierailija
10/21 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten voisin ostaa uuden yläkapan.

Kiva kiitos, sä pelastit mun yön! Nyt voi mennä nukkumaan!!

Vierailija
11/21 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ukko lähti Flamingoon naamiaisiin ja tempas ne toogaksi.

Oisko kellään vinkkii, miten sais lakanasta värjättyy kivat verhot pääsiäiseksi?

Silleen vihree pohja ja vaik keltasii tipusii?

Vierailija
12/21 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aattelin, että kalevalat saa olla nyt ikkunassa siihen saakka. Ostinkin just oiken passelit naistenpäiväverhot alesta, noissa tollanen kirkkovenekuosi. Nyt tuee jo naapurin akatkin kateelliseksi.

Vierailija
13/21 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiitti:) Nyt mua helpotti noiden pääsiäisverhojen kanssa. Mä just tajusin, ett

en laitakkaan meidän lakanoit pyykkiin vaan ne tolleen likasen ruskeina käy pääsiäisverhoiksi.

Vierailija
14/21 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vuosi kanssa yritin värjätä niitä pääsiäisverhoja. Niistä tuli ihan ruskeat! Itkeä tuhersin ja soitin anopille ja kysyin apua. Mutta se sitten sanoikin, että ne ovat ihan ok pääsiäiseksi, kansanperinne tuntee ne ns. mämmiverhoina. Joten kokeile rohkeasti vaan!

Vierailija
15/21 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, viitsisitkö auttaa siskoa? Mun mies on siis ihan HURJA kirkkovenesoutaja! Se mitään muuta tekiskään. Mistä löysit! Olis miehen mieleen.

Vierailija
16/21 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäs vaan miettiä loppuun asti että mitä kaikkea siihen laittais...

Vierailija
17/21 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi sama. Nyt mä ajattelin, että jos laitan ne Kalevala-verhot kaheks päiväks ja sit vaihdan noi naisten päivän verhot???

Vierailija
18/21 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli just kanssa mieleeni ne kalliit Itsenäisyyspäivän-verhot, jotka viime syksynä tasasin eräänä syyspäivänä aivan liian lyhyiksi. Nyt niitä ei enää laskiaisenakaan voi laskea kuin 30cm katonrajasta alas .-(

Vierailija
19/21 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi laiska vaihtamaan mitään :-(

Vierailija
20/21 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit sitten pääsiäisenä taas kolmantena päivänä nostaa ne takas.

Tuli just kanssa mieleeni ne kalliit Itsenäisyyspäivän-verhot, jotka viime syksynä tasasin eräänä syyspäivänä aivan liian lyhyiksi. Nyt niitä ei enää laskiaisenakaan voi laskea kuin 30cm katonrajasta alas .-(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme