Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

****HAAHUJEN MAALISKUU****

01.03.2009 |

Tervetuloa tänne kaikki keskenmenon kokeneet ja uudelleen raskautuneet! Täällä saat varmasti olla oma itsesi ja kaikki tulee varmasti kuultua! On hyvä tietää, ettei ole yksin pelkojensa kanssa!

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huomasin kirjoittaneeni väärin: Se opettaja sanoi siis, että "Ai onko nimi muuttunut, koska oot raskaana" eikä koska oot mennyt naimisiin. Oon jo leppynyt, ja vähän jännittää miten se vastaa mun viestiin.. hui!

virva, 11+6

Vierailija
22/58 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Onneksi.

Virva oli saanut osakseen tosi tökeröä käytöstä. Todella epäasianmukaista minusta kommentoida kenenkään perhesuunnittelua noin. ja kaikki ovat ansainneet hyvän ja puolueettoman arvioinnin. Onneksi annoit palautetta takaisin. Heh.. nauratti vähän tuo opettajan kommentti tuosta nimenmuutoksesta raskauden johdosta.. :)!

Kiva oli kuulla Cranberryn kuulumisiakin. Sullahan alkaa olla viikkoja jo vaikka kuinka! Millaiset vaunut tilasit, jos saan udella? Mukavaa kuulla, että raskausaika on sujunut hyvin. Kyllä se sitten helpottaa kun vauva on sylissä. Ainakin osaa tehdä jotain konkreettista.

Turkinpippuri näytti plussanneen! Paljon onnea täälläkin palstalla ja tervetuloa mukaan!

Mitä Isosmurffille kuuluu? Entä Vacsulille?

Meillä elämä on taas kaaoksessa. Mies leikattiin perjantaina, sai peruutusajan. Leikkaus sujui taas hyvin, mutta sen jälkeen on oksennellut jatkuvasti eikä ole saanut mitään syötävää.. eilen taisi olla ensimmäinen päivä ilman oksenteluja, joten toivottavasti nyt alkaa helpottamaan ja pääsisi joskus kotiinkin. Ukkelihan on leikattu tosiaan jo kolmasti viimeisen 9kk aikana ja nyt ensimmäisen kerran meidän esikko reagoi siihen, että iskä jääkin sairaalaan, eikä tule mukaan kotiin. Itkeskelee iltaisin iskää kotiin ja kiukuttelee minulle. Käy niin raukkaa sääliksi. Tässä jo harkitsin, että kesällä sitten yritän synnyttää ilman kipulääkkeitä ja tolla LySy-meiningillä. jos pääsis viimeistään 12h sisällä takaisin kotiin. Saa nähdä kuinka paljon tässä mieli vielä muuttuu. *..*

-Myy 23+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myy sitä sun miestä. Muistanko oikein, että suolistoako leikattiin? Vai mistähän sen kaivoin. Siskon miehellä on ainakin suolistoleikkaus varmaan kanssa edessä, kun ei taida oikein mikään muu auttaa. Ne onkin mutkikkaita juttuja ne. Toivottavasti mies paranee pian, että pääsee sitten kotiinkin ja toivottavasti myös itse jaksat! Kuulostaa aika rankalta, kun itsekseen esikoisen kanssa, raskaana, ja mies niin sairaana. :/ Jaksamista!

Turkkari plussas joo, ja nyt Danjakin! Mutta missähän Turkki luuhaa, saisi tulla tänne meille jutteleen. :D Oon niin iloissani, että tulee haahuplussia. Oon seurannut kuin haukka tuota palstaa. Harmi, ettei Hermione päässyt nyt tänne, se kyllä ansaitsis jo saada lapsen syliin. :/

Mutta ittellä pahoinvointi yhäkin vähäisempää kuin aiemmin, tosin tänään vähän enemmän on kuvottanut kuin viikonloppuna. Maha kyllä todella jo näkyy, hauskaa! Tuskin sitä vieraat niin huomaa, mutta raskaudesta tietävät kyllä ovat huomanneet sen. Tulin koneelle tekemään töitä, mutta mites kävikään.. :D

virva, 12+0

Vierailija
24/58 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisivat nyt tännekin jutteleen. :)

Vierailija
25/58 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kolmas haahuplussa;)

Mun piti eilisilta rauhottua täällä, ennen kun säntään tähän pinoon kirjottelemaan.

Eli eilen plussannut esikoisenodottaja (omituista). Kaksi keskenmenoa takana. Ensimmäinen syksyllä 2007: tuli itsestään ulos rv11 muistaakseni, sikiö oli kuollut jo noin rv6. Tämä kerettiin ultrata ennen kun tuli ulos. Toinen km viime kesältä. Keskeytynyt rv 6+ ja lääkkeellinen tyhjennys rv10+.... Elikkäs aika samantyylisiä kekskenmenoja molemmat. Toinen vaan huomattiin alkuraskaudenultrassa ja toinen vasta kun alkoi itsestään tyhjentymään. Viime kesäisen pikkuihmeen syke löydettiin rv6+ ja siks mulle oli ihan kamala kokemus kun se ei enää seuraavassa ultrassa elänytkään. No, te kaikki tiedätte tunteen.

Tämänkertainen plussa oli jo miltei samanvahvuinen kun kontrolliviiva. Jos sillä nyt mitään merkistystä edes on. Pelottaa vietävästi. Onneksi mulla on mahdolliuus päästä alkuraskaudenultraan sairaalalle. Ajattelin kyllä, että silti tilaan ajan yksityiselle kun tuonne sairaalaan on kuitenkin niin paljon matkaa. Ja toisekseen pitäis keksiä töihin joku selitys miks mä keksken päivän joudun lähtemään lääkärille.... ja miehen on vielä vaikeampi päästä virka-aikaan. Mulla saattais hyvällä tuurilla olla jopa vapaata. Kyllä sitä kerkee yhden illan aikana miettiä paljon ja jokaisen asian pyöritellä päässään monelle mutkalle;D

Rv olis menkkojen mukaan 5+3, mutta oletan sen olevan vähemmän.

Irish

Vierailija
26/58 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa!! Paljon onnea Irish! Paljon onnea Danja ja Turkinpippuri! Kaikki tänne vaan mukaan porisemaan.

Ja onnea virva! Pitkälle olet jo päässyt!! Joko Doppleri on tullut?

-Myy

Vierailija
27/58 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille plussanneille rutkasti!

Virvalta piti kans kysyä et ootko jo saanu dopplerin ja saatko kuulumaan sillä äänet??

Omaa napaa senverran et oon tän viikon ollu flussassa ja sain ti sit antibioottikuurin poskiontelotulehdukseen. Mua ei kyl harmita vaik joudun syömää antibioottia ja yskänlääkettä ku ne on niin tutkittuja ja vanhoja valmisteita. Kaikenmaailman narkkarienki vauvat selviää. (suvussaki on yks sellainen ja sääliks käy lapsia). Tiettyhän ois kiva olla terve..

Muuten ootko vacsuli jo synnyttämässä ku susta ei oo kuulunut mitää? Aika taitaa ruveta olemaan käsillä??

Meiän vaavi on ku panssarivaunu vattassa. Potkii tosi kovaa..

Tiedättekö te muuten sellaisist nikeist ku ainoanis ja pihlajankukka?? Joskus syksyllä saivat muistaakseni samaa aikaa km; n mun kaa mut en oo huomannu heitä missää nytte??

Is ja panssarivaunu 23+1

Vierailija
28/58 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännehän oikein ropisee ex-haahuja!! :D Aivan ihania uutisia Irish, Danja ja Turkinpippuri! Ja tervetuloa "elävöittämään" tätä ketjua! Voi oikeasti sitä onnen määrää, mitä toisten puolesta voi tuntea kaiken sen menetyksen jälkeen! Vaikka vieraita ihmisiä toisille ollaankin, niin jotenkin tekee mieli oikein tuulettaa muiden raskautuneiden haahujen puolesta! Tuleekos niistä tuoreimmista pienokaisista nyt sitten niitä joulukuun lahjoja? :)

Myy: tilasin Hartanin Toplinet. Tuttavilla on sellaiset ja ovat todella kevyen oloiset ja menevät pieneen tilaan. Siinähän ne oleellisimmat kriteerit vaunuille. Kunhan nyt vain tulisivat ennen kuin vauva tupsahtaa maailmaan.. mun tuurilla ne on jotkut aivan väärät/rikkoutuneet ja taas saa odotella uuden ikuisuuden niitä oikeita vaunuja! :/ ..no ei pidä maalata piruja seinille. Kovan säästön siinä kuitenkin teki, kun sieltä tilaa.

Laskeskelin tuossa, että alle kuukausi äitiyslomaan! Hui! Nyt vasta alkaa oikein tajuamaan, että kohta sitä oikeasti alkaa olla totiset paikat. Synnytys mietityttää jonkin verran. Vaikka sitä jo tietää, mitä on odotettavissa (toinen lapsemme siis) niin silti sitä pitää jotenkin vieraana.

Jahas, sieltä alkaa taas noita hääohjelmia.. täytyypä hinata iso ruho pari askelta tuonne vasemmalle! :) Palataan!

G

Vierailija
29/58 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla oli tentti ja enää kolme viikkoa työharjoittelua ja sitten jään kotiin.. Ihanaa, lasken jo päiviä ;)!

Granberry: Kivalta kuulostivat nuo vaunut. ;)! Kaverilla oli tuollaiset Saksasta tilatut Hartanit ja sen kohdalla ainakin kaikki sujui tosi hyvin ja oli tyytyväinen vaunuihin.

Meillä on isovanhemmat tulossa kylään ja sitä ennen vielä miehen kaveri (tyttö). Olen itsekin kotona, vaikka tekisi mieli mennä niin pitkälle kuin pippuri kasvaa. Minäkö mustasukkainen ?!?

Miehen suolistoa on siis leikelty useaan otteeseen, joten ihan oikein Virva muistit. Nyt on tuo rumba onneksi ohi ja mies tuntuu voivan kohtuudella. Sai toki 6vk nostokiellon. Mutta on onneksi kotona.

Mites Isosmurffin supistelut? Toivottavasti ovat rauhoittuneet ja saat elettyä normaalisti?

Missäs kaikki on?

-Myy 24

Vierailija
30/58 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, onnea plussista Irish, Danja ja turkinpippuri, kaikki tuttuja kuumepuolen haahuista :O)!!!! Kaikki Menee hyvin tällä kertaa, joulukuussa? sitten korjailette kilpaa potit, vielä kerran, SUPER ONNITTELUT!!!

Täällä voidaan jo melko paksusti, vaikka vaivoilla en voi kehuskella, kaikki on vallan hyvin, mitä nyt joskus närästää ja vauhti hidastunut, mutta en aio valittaa, nautin jokaisesta tuntemuksesta, joka raskauteen liittyy! Paukuttelen tässä henkseleitä kun vielä voin, enköhän mä taivu marmatukseen kun viikot tästä vielä vierii ja jos kaveri antaa odottaa itseään paljonkin yli maagisen lasketun ajan, joka on siis 22.5.

Ihanaa viikonloppua!!

T. Hyttynen ja Hunni 31+1

Vierailija
31/58 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy, toivottavasti on kivat työharjoitteluviikot. :) Voi että, ootan ilolla kotiin jäämistä! Ja siitä miehestä: siskon miehen suolet jatkuvasti vuotaa, ja se on usein sairaalassa, tiputtavat siihen verta. Viimeksi jotenkin polttelivat niitä suolia, mutta jos sekään ei auta niin on hällä sama homma edessä sitten. Toivotaan, että nyt alkaa helpottamaan!

Granberry, ai Hartanit.. jännää! Oon kanssa katellut jotain vaunuja, mutta en vielä yhtään tiiä. Ehtii tässä vielä aatella.

Isosmurffi, Ootan ilolla tuota potkuvaihetta. Äiti sanoi alkaneensa ekasta tuntea liikkeitä iltaisin mahallaan maatessaan jo viikolla 15.. toivottavasti minäkin!

ON: Doppleri ei ole vieläkään tullut! Ne sanoi, että lähettävät sen ja viestin lähettämisestä heti rahojen näkyessä tilillä, ja mä maksoin sen jo 9.3. eikä vieläkään mitään. Laitoin sinne johonkin asiakaspalveluun viestin, muttei ne ole vastanneet. Se oli kuitenkin se angelsounds, kyllähän se on ihan ok firma, kuuntelevauvaa.fi. Mut en tiiä.. harmittaa! Kohtahan se doppleriaika on jo ohikin! :/ Mut justiin sain tietää, että mulla on tullut huutonetin vauvanvaatteita postiin, että lähen nyt ne hakemaan kumminkin.

Ja vielä se, että Irish ihanaa että oot täällä. Ja toivon tosi kovaa, että olis parempi onni tällä kerralla!

virva, 12+4

Vierailija
32/58 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli pakko testata toisen kerran tänään;D

En uskalla luottaa tunteisiini, enkä myöskään testeihin. Tein apteekin oman ja hupsista. Heti alkoi viiva piirtyä. Ensimmäistä kertaa mun plussa viiva on vahvempi kuin kontrolliviiva. Toivottavasti tietää hyvää. En vielä ole varannut aikaa ultraan. Jotenkin sinne pelottaa mennä. Ajattelin varata sen jonnekin rv7 paikkeille. Siihen aikaan kun nää mun alkaneet raskaudet on jo olleet selviä... Ei ainakaan pitäis turhia toiveita itselleen antaa...

Odottavan aika on pitkä... toivottavasti tämä palkitaan. LA olis laskurin mukaan 15.11. päivä yli vuosi isäni hautaamisesta:( Itku tuli kun tuon huomasin.

Irish

Vierailija
33/58 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kiva kun sait heti vahvat viivat! Ties vaikka olisi kaksoset.. ;) Juuri yksi tuttu lapseton sai kesken tutkimusten kaksi viivaa tikkuun, ja eilen kertoi oottavansa sitten kaksosia. :) Toi alun odotus on niiiiin piinaavaa. Ja kun ei mitään voi tehä kuin oottaa vain, rasittavaa. Käy täällä höpöttämässä paljon, ehkä se auttaa. 15.11 on siskoni synttärit, omat on 26.11, ties vaikka tulis mun synttäriksi, vaikka toivottavasti ei menis niin pitkälle. :) Se on horoskoopiltaan muuten skorpioni jos tuohon päivään tai lähelle sattuu.

Ja osanotto isästäsi!

virva, 12+5, mietin tänään tunsinko mahallaan maatessa liikettä vai kiertävää ilmaa.. :DDD todennäköisesti jälkimmäistä mutta on hauska unelmoida. :)

Vierailija
34/58 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taas!

Paljon tsemppiä Irish noihin tuskallisiin viikkoihin. Täällä kyllä jaksetaan olla olkapäänä. Ja kivaa, että on vahvat viivat. Mulla ainakin kummassakin jatkuneessa raskaudessa viivat ovat olleet vahvat, kesken menneet taas eivät ole vahvistuneet millään. Mutta monilla haamutkin ovat olleet loppuun asti mukana ja päinvastoin.

Osanotto vielä isäsi johdosta.

Olen itse miettinyt, että välillä tuntuu, että läheisen kuoleman jälkeen aina joku ilmoittaa olevansa raskaana. Meillä serkku sai tytön ja tuli raskaaksi aika pian vaimonsa mummon kuoleman jälkeen ja minä taas tulin melko samaan aikaan raskaaksi kun oma pappani kuoli. Jos tämä on poika niin sitten minusta tulee taikauskoinen :)!

Virva :)! Unelmoi vaan että se oli pientä liikettä. Voihan se hyvinkin olla pieniä tuntemuksia. Ihanaa:)!

Myy, joka on järjestänyt kohta kaikki kodin kaapit uudestaan.;)!

Vierailija
35/58 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy, mietin samaa juttua. Miehen mummu kuoli melko äskettäin.. no eipä kovin äskettäin mutta kuitenkin. jotain semmoista lohduttavaa elämänketjua ajatuksessa on, vaikkei ajattelisikaan sielun siirtymistä tai uudelleen syntymistä. Ylipäätään siis se, että joku kuolee, joku syntyy, ketjussa.

Lapsena koin lohduttavana semmoisen ajatuksen, että elämä on energiaa, joka luonnossa siirtyy aina eteenpäin. Että kun joku elävä kuolee, elävä maatuu ja energia siirtyy eteenpäin. En tiedä lohduttaisiko se ketään muuta, mutta mietin sitä miten elävästä tulee multaa, josta kasvaa uutta elämää, kaikki ravitsee toisiaan. Ja juuri tänä aamuna voi hyvin ymmärtää miksi monessa kulttuurissa aurinko on niin keskeisessä osassa uskontoa ja uskomuksia. Se kun paistaa niin ihanasti, ja piristää kaikkia.

Olen makoillut aina välillä mahallani, mutta samaa pientä liikettä en ole kyllä uudestaan tuntenut. Hauska on tunnustella, kohtu tuntuu pallona mahan sisällä, se jo on mukavaa.

Eilen miehen vanhemmat oli kylässä, ja katteltiin pieniä vaatteita ja kanssa näytin semmoisen muistokirjan, Kära barn- boken om dig. On ihanaa kun ne on yhtä innoissaan kuin me. Omat vanhemmat ei niinkään jaksa enää seitsemännen lapsenlapsen kohdalla innostua. :)

virva, 12+6, kohta alkaa jo 13+, huhhei!

Vierailija
36/58 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain nostelemaan pinoa. :) ei mittää erityistä kerrottavaa. Tarkistin tuossa kiloklubilla, että miten omat syömiset on olleet tänään, ja aika vähäistä sinänsä, mikä lienee ok. alle 1500 kaloria tulee tänään popsittua. Neuvolassa sanoivat, että jos semmoiseen 1800kalorin päivätahtiin keskimäärin pääsis niin hyvä. Se onkin varsin todennäköinen päivätahti mulla, kun suurin osa päivistä on tällaisia suht. vähäkalorisia, ja sitten välillä tulee maiskuteltua. :)

Koitan tässä hillitä ylikiloja vain. :) En tahtois niitä 30 raskauskiloa mitä kaverilla oli.

Eipä muuta, terveisiä!

virva, 13+0

37/58 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin uskaltautua kurkkaamaan tännekin =) Ja kiitoksia onnitteluista =)

*Granberry* kyseli että tuleeko tuoreimmista pienokaisista joulukuun lahjoja? No omalla kohdalla laskurin mukaan la olisi 27.11, kuitenkin saman laskurin mukaan hedelmöittymishetki olisi ollut 6.3 joka on kyllä hieman myöhässä sillä Fertily Friend:n mukaan ovulaatio on ollut 3.3 joten tuo laskuri on siis jotain 4pv myöhässä... FF:n mukaan nyt olisi 5+0 mutta eihän nämä ole kuin laskennallisia :p

Tarkoitus olisi mennä varhaisultraan kunhan viikkoja on tarpeeksi eli varmaan aikaisintaan 6+ ja viimeistään kuitenkin 7+... Kysymys kuuluukin, että saanko rukoiltua neuvolasta apuja tähän hommaan... Täällä päin neuvolassa ultrataan vain vatsan päältä sillä laitteet ja lääkäri pitää "tilata" tänne eivätkä he tee sitä ilman hyvää syytä. Ajattelin siis, että jos oikein kunnolla vetoaisin siihen miten viime kerralla kävi (eli paljastui tm kun viikkoja oli 10) ja sanon että oikein kovasti huolestuttaa ja pelottaa että onkohan taas kyseessä tm niin saiskohan anottua sen varhaisultran alakautta...? Tai vaikka lähetteen Keskussairaalaan...? Muussa tapauksessa sitten yksityiselle gynelle mutta se sitten maksaa sen n.100e ja pitää tehdä hiukan matkajärjestelyjä...

Mitä olette mieltä? Onko mulla mitään mahdollisuutta saada neuvolassa sitä varhaisultraa tai edes lähetettä? Vai haihattelenko turhia...

Vähän kyllä vaivaa kun mitään konkreettisia oireita ei ole; mitä nyt nännit ovat arat. Kaipa ne oireetkin sieltä vielä tulevat sillä onhan nyt vielä niin varhainen vaihe...

Anteeksi vähän omanapainen viesti.

Danja, rv 4+4 (kai..)

Vierailija
38/58 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on la lähellä mun synttäriä: 26.11. :D Se on hyvä päivä myös, tähtää siihen. :)

Mutta siitä ultrasta: sinuna yrittäisin kovasti ruinata sitä ultraa, ja vasta jos se ei onnistu, kävisin yksityisellä. Tietty pakko sanoa, että yksityisellä ultraaminen on mukavampaa, kun ne antavat vähän katsoakin sitä kuvaa. Kunnallisella ovat helposti niin kiireessä, että vaan pakollisen pienen vilauksen vilkaisevat. Mutta ekhä lääkäri olis mukava, ja kokemus kiva.

Ja oireista, ei mullakaan ollut kuin nännit arat aluksi. Siitä epäilinkin kaikkea kamalaa, kun mun km/tm/joku raskaudessa oli koko rinnat kipeet. Mutta nyt oli vaan nännit, ja ne kutisi kanssa jossain välissä. Rinnat kipeytyi myöhemmin, ja paha olokin tuli myöhemmin.

Ittellä on vähän huolia, kun sisko on sairaalassa teholla. Tilanne vakava mutta vakaa, en tiedä miten käy. Enemmän tiietään kun sisko herää, jos siis herää. :/ Kamala tilanne jotenkin.

virva, 13+1

Vierailija
39/58 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danja kiva kun tulit. Ja ruinaa toki ensin kunnalliselle ultraa. Joe ei niin sit yksityiselle. Siellä voit toki kokeilla kirjoittasko lääkäri keskenmenoepäilyn vuoksi tutkimuksen tehneensä, niin saat KELAlta osan maksusta takasin... Vihjaile lääkärille ;D Kaikkea pitää kokeilla...

Virvalle hurjasti voimia lähetän!!! Muistan vielä liian hyvin sen pelon ja epätoivon tunteen kun teholla vierailin viime syksynä. Toivotaan että siskosi herää ja kaikki menee hyvin.

Mulla on yökötys alkanu ;) Eilen piti monta kertaa käydä vessassa yökkäämässä, mutta onneks ei vielä oksennusta tule... koputtaa puuta! Tänään sain "ihanan" yllärin kun tulin töistä kotiin: koiralla ripuli! Hyi YÄK mika haju oli ovella vastassa!! Meinas lentää laatta eteisen lattialle. Onneks meidän koira osaa valita hätäkakkapaikkansa huolella. Oli tehny ripulinsa kylppäriin ja sieltä oli paljon helpompi siivota kun vaikka matolta;D Hyi, ei siitä sen enempää.

Tissit edelleen kipeet ja niitä vahtaan ihan koko ajan. Aiemmissa raskauksissa kun tissikipu on loppunut näillä main ja se onkin tarkottanu, että sikiö ei ole enää ollut elossa... Voi kökkö kun voikin olla stressaavaa aikaa. En ole vieläkään varannu aikaa ultraan. Ens viikolla vois jo mennä, mutta jospa maltan vielä seuraavalle odottaa. Sitten ainakin näkyy, jos näkyy. Ja mä kuvittelen olevani töissä niin korvaamaton, etten voi olla saikulla nyt pariin viikkoon, joten siks lykkään sitä ultraa... Hullu ajatus! En varmaan voi mennä töihin jos siellä ei näy toivottua sykettä ja mulla on oikeesti niin paljo sovittuja palavereita, että näin on parempi mun tehdä.

Irish ja olisko rv6+ (nyt en ole ihan varma)

Vierailija
40/58 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haahuthan on vallannut marraskuun täysin! Täytyy olla jotain hyvin hedelmällistä aikaa tähän aikaan vuodesta.. liekö sitä kuulua "kevättä rinnassa" meininkiä :) Voi kumpa kaikki menisi jokaisen kohdalla hyvin!

Danjalla varsinkin jännät paikat, kun siskokin yhtä aikaa raskaana. Se luo varmasti jonkin asteisia ylimääräisiä paineita koko raskauden suhteen.. tsemppiä! Mä kävin kanssa varhaisajan ultrassa yksityisellä silloin aikoinani (väestöliitto) ja ilokseni koko setti maksoi Kelan vähennysten ja klinikkamaksujen jälkeen jotain 60€, joten en pitänyt sitä niin hirveän kalliina. Kannattaa ottaa selvää, saako sieltä yksityiseltä noita vähennyksiä. Itse koin saavani ensiluokkaista palvelua, kun kerroin keskenmenostani ja huolestani. Täti oli NIIN empaattinen ja tarkisti kaiken todella huolella, joten siitä maksoin kyllä ilomielin.

Myy! Meillähän on LA:t melkein samana päivänä!! :D Meillä tosin pari päivää myöhemmin, mutta kuitenkin! Hauska nähdä kumpi poksahtaa ennemmin! Onko tämä esikoisesi?

Virvanko sisko oli siellä teholla (sori, nicit vähän hukassa tähän aikaa illasta!) ... kovasti jaksamisia!!

Mitäs muille, Irishkin on päässyt viikkojen kanssa hyvään vauhtiin ja Virva päässyt jo "turvallisille vesille"! Ihanaa! Nyt vaan masuja kasvattamaan!!

G rv31+