Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko steiner koulu maksaa?

Vierailija
09.12.2008 |

Onko teillä lapsi steiner koulussa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa selvää siitä koulusta, josta olet kiinnostunut.

Omat lapseni eivät ole steinerissa, sillä en oikein ymmärrä sitä antoposofiaa siellä taustalla. En vaan usko jälleensyntymisiin sun muihin...

Olen tutustunut pariinkin kertaan steinerkouluihin ja pidan paljon siitä kauneudesta ja taiteellisuudesta sekä siitä että oopilaat itse tekevät omat oppikirjansa. Paljon hyviä puolia siis, mutta suosittelen tutustumaan aatteeseen kunnolla., jotta tiedät voitko kannattaa itse samoja asioita.

Vierailija
2/5 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksu ei ole pakollinen, mutta harva sen kehtaa jättää maksamatta.

Kirjat tehdään kyllä itse, mutta ensimmäiset vuodet ne tehdään puhtaasti matkimalla (open sanelu tai taulu), siitä on luovuus kaukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri tutustumassa yhteen steinerkouluun, jossa nimenomaan sanottiin ettei opiskelu siellä maksa perheille mitään eli varmasti kouluissa on vaihteluita, jotkin ovat yksityisiä ja jotkin kunnallisia.

Vierailija
4/5 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytännössä maksuttomia (voi olla jotain muitakin muissa kaupungeissa, mutta nämä ainakin ovat maksullisia kouluja). Näissä kouluissa lukuvuosimaksu >10 000€ .

Jotain nimellisiä muutaman sadan euron vuosittaisia "kannatusmaksuja" voi olla jossain erityiskouluissa, mutta muuten koulut ovat koululaisille ilmaisia.

Vierailija
5/5 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antroposofisen viisauden ja eurytmiikan opetukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän