Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko väärin/noloa etten hanki lahjoja opettajille/hoitajille

Vierailija
09.12.2008 |

mun mielestä on rehellisesti sanottuna älytöntä muistaa joka ikistä päiväkodin hoitajaa tai lapsen opettajaa. en keksi mitään järkevää ostettavaa... olen itse semmoinen ihminen, että sanon aina suoraan että ei lahjoja mulle koska lahjat vaan menee roskiin/eteenpäin. en jaksa millään syödä kymmentä konvehtirasiaa enkä kastele kukkia, en polta ollenkaan kynttilöitä jne. uskoisin että samanlaisia ihmisiä on aika paljon jotka eivät halua esim kymmentä joulukukkaa???

olisiko mitään sellaista millä voisi muistaa/kiittää opettajaa tai hoitajaa fiksusti... on se sitten vaikka lahja mutta jotain edullista ja mikä tulisi käytettyä.. en nimittäin oikein keksi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en aio hankkia jokaiselle hoitajalle lahjaa.

Ajattelin, että en vie mitään tai sitten yhden yhteisen joulukukan tms.

Vierailija
2/11 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden paketin kahvia (sitähän siellä kuluu) ja jotain joulusuklaita koko henkilökunnalle yhteisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse, lastentarhanopettaja, en tosiaankaan odota lahjoja. Ihan kivaa, jos joku tuo, tosi kilttiä, mutta en mitenkään katso kieroon jos ei tuoda. Korttikin on mukava, mutta sekin on minusta vain lisä.

Minun mielestäni parempi idea on juuri tuoda jotain yhteistä, mutta ehkä ei kukkaa, koska sitä ei joululomalla kukaan voi kastella. Kirja ehkä tai taulu tai juliste tai askartelumateriaaleja, ihan mitä vain. No tämä on vain minun mielipiteeni tietenkin, mutta se on minusta viisaampaa. Tai vaikka pipari.

Ei siitä kannata ressata muutenkaan, tuo jos ehtii ja tekee mieli. Voi aivan hyvin olla tuomatta mitään minusta, jouluntoivotukset riittää.

Vierailija
4/11 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, jos veisi vaikka bussikuskille joulukukat tai lounasravintolan tarjoilijalle. Miksi opettajia ja/tai lastenhoitajia pitäisi erityisesti lahjoa, niin turhaa.

Vierailija
5/11 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksipaketti, suklaarasia tai jokin hyödynnettävä asia, kuten lastenkirja tms on oikein kiva yllätys.

Kukaan ei odota vanhemmilta oikeasti mitää. Ketään ei siis katsota kieroon, vaikkei lahjuksia tule mutta toki päiväkodin väki ilahtuu muistamisesta kuten ihmiset normaalistikin tekevät

Vierailija
6/11 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vanhemmista laittaa lapun kaikille kotiin pari viikkoa ennen joulua/kevätjuhlaa, jossa lukee pvm ja summa millä voi osallistua yhteiseen lahjaan joka yleensä lahjakortti jonnekin. Hänen lapsensa sitten kerää kaikilta halukkailta rahakuoret missä nimi ja hankkii sen arvoisen lahjakortin. Näin säästytään niiltä 20 joulukukalta ;)

Päiväkodissa tuo on ehkä hankala toteuttaa kun lapset niin pieniä mutta mekin olemme vieneet jotain yhteistä esim suklaata tai pipareita henkilökunnalle. Toi askartelutarvike ehdotus oli mielestäni kans tosi hyvä.

Vierailija
7/11 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisinkin viedä sittenkin vaikka kahvi ja tee paketit henkilökunnalle yhteisiksi.

t.ap

Vierailija
8/11 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin just Kirkon ulkomaanavulta "toisenlaisen lahjan". Tällä kertaa 20 €:lla lääkkeitä. Tilaan sieltä kortit ja annamme sellaisen sekä päiväkodin henkilökunnalle että opettajalle. Siitä tulee ainakin antajalle hyvä mieli, toivottavasti myös lahjan saajille :-)

Vierailija
9/11 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vielä oamsimme yhden lapsen, niin vein jotakin pientä päiväkodin hoitajille. Nyt lapsia on kaksi ja hoitajia siis tuplasti enemmän ja vielä aivan ihanat avustavat työntekijät päälle, niin raha ei riitä hankkimaan kaikille jotakin pientä ja suht järkevää, vaikka kuinka haluaisin.

Parina viime vuonna olen vienyt koko porukalle kaffehuoneeseen jotakin naposteltavaa (keksejä, juustoja tmv.)

Vierailija
10/11 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia hoitajia yms. pitäisi lahjoa; saavat ihan PALKKAA kyllä työstään eli tekevät TYÖTÄ. Vai kuvittelevatko nämä av-mammat, että nuo hoitajat ja opettajat muka silkasta rakkaudesta katsovat heidän mukuloidensa perään... Ja PAH!

Vierailija
11/11 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vien aika monelle hyvin työtään tekevälle pienen joulumuistamisen. Tänä vuonna vien pienen sellofaaniin nätisti pakatut kynttilät mm. lasteni hoitajille, vaki kampaajalleni, työpaikkamme talonmiehelle ja parille mukavalle työkaverilleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi