Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin vaihdatte MM-verhot pois, joko tänään vai vasta huomenna?

Vierailija
01.03.2009 |

Minä vaihdan vasta huomenna sillä illaksi on tulossa vieraita.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillekki tulee illalla vieraita, ja silti vaihdan verhot pois jo ihan just sillään, varmaan jo ennen kuin viiskymppinen loppuu (hui).

Vierailija
2/25 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan oltu vähän sairaina, kukaan ei ole jaksanut vaihtaa. Harmi että jäi mm-verhot käyttämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaverillani on vielä mm-verhot, ensi viikolla aikoi vaihtaa pääsiäiseen

Vierailija
4/25 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te aina keksitte näitä, meinaan kuolla nauruun.

Vierailija
5/25 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma ihastuin niin mun uuteen ystavanpaivatapettiin, etten raaskinut sita heti vaihtaa. Ja meidan MM-verhot ja se ystavanpaivatapetti ei sovi yhtaan yhteen.

Huomenna kylla alan tapiseeraamaan, etta on ajantasalla tapetit, ja sitten paivitan noi verhot kanssa.

Vierailija
6/25 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eilisen päivän piti pitää niitä Kalevanpäiväverhoja ja vielä äkkiä vaihtaa täks päiväks mm-verhot.

Arkiverhot sitten huomenna ikkunoihin. Mietin kyllä, oisko pitäny huomioida Molvovan Yk:hon liittymisen 17-vuotispäivä? Miten te muut ootte ajatellu?

Vierailija
7/25 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain moldova-henkisiä koristeita pöydälle ja tehdä jotain sopivaa ruokaa. Huomenna on niin kiire heti aamusta, ettei ehdi verhoja laittaa. Kai se yks päivä menee, toivotaan ettei naapurit huomaa mitään outoa.

Vierailija
8/25 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli Kalevalan päivä-aiheiset Väinämöisverhot ja harmitti tosi paljon kun meni päällekkäin MM-verhojen kanssa. Mietittiin ihan vakavasti kotona että oisko terapian paikka. Toivottavasti lapset eivät huomanneet/kärsineet. Vaihdoin siis yöllä...

Vierailija
9/25 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te aina keksitte näitä, meinaan kuolla nauruun.

Vierailija
10/25 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ensin oli vaan mm-aiheista, mutta eiliseksi laitoin siihen samaan kalevalaverhot.

50 km kisan jälkeen vaihoin missiverhot. Kiva katsoa töllöä, kun koti on asiallisesti sisustettu. Mun missi verhoissa on Eino Makusen siluetti kuva!

Vierailija
11/25 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ensin oli vaan mm-aiheista, mutta eiliseksi laitoin siihen samaan kalevalaverhot.

50 km kisan jälkeen vaihoin missiverhot. Kiva katsoa töllöä, kun koti on asiallisesti sisustettu. Mun missi verhoissa on Eino Makusen siluetti kuva!

Kiitos sulle, toi on paras vinkki minkä mä oon tällä palstalla koskaan saanut. PANEELIVERHOT tulee meidän perheeseen heti aamulla. Tuskin saan nukuttua, että pääsen kauppaan. Onko sulla joku suosikkimerkki (tietty kallis ja laadukas!). Hih, tää on kiva ketju!

Vierailija
12/25 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hienostella haluaa, niin niitähän on esim. Arvolistan mallistossa sellasia koristeellisempia ja saahan niitä mdf:näkin. Itse tykkään perinteisestä männystä-

-12-

Vierailija
13/25 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se huipentui jonkun vaihdevuosi-verhoihin, jotka hohkasivat punaisina.

muilla oli vaan tavallisia hortensiaverhoja. joillakin oli verhot spermalla laveerattuja,hyi olkoon.

Vierailija
14/25 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan paras ketju. Onks jollain ideoita Puolustusvoimien lippujuhla-verhoiksi (Suomen lippu on laastsiisonii...) tai mulle tosi tärkeelle Yhdistyneiden kansakuntien päivälle. Oisko linkkiä.... Ai niin ja keliakia-viikko, vihannesviikko ja Naisten päivä (tähän on pakko tulla verhoehdotuksia!)

Vierailija
15/25 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hienostella haluaa, niin niitähän on esim. Arvolistan mallistossa sellasia koristeellisempia ja saahan niitä mdf:näkin. Itse tykkään perinteisestä männystä-

-12-

Pitää olla arvokasta, tammea tai sellasta!

Vierailija
16/25 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa ollakin sitten vappuun saakka. Mieskin tykkää kun on saanut itse teettää naistenpäiväverhot mieluisista naisista. oli joltain nettisivuilta löytänyt noi kuvat ja sitten teetimme verhoiksi---> Ihan kivat on!

Vierailija
17/25 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan paras ketju. Onks jollain ideoita Puolustusvoimien lippujuhla-verhoiksi (Suomen lippu on laastsiisonii...) tai mulle tosi tärkeelle Yhdistyneiden kansakuntien päivälle. Oisko linkkiä.... Ai niin ja keliakia-viikko, vihannesviikko ja Naisten päivä (tähän on pakko tulla verhoehdotuksia!)

Vierailija
18/25 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ; D Väinämöisverhot taipuukin vielä niin härskisti ; )

Vierailija
19/25 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

väinämöiset verhoissa. Tänään on vähän hankalaa, kun on kuorosidan finaali ja missikisat, en oikein osannut ratkaista tämän päivän veho ongelmaa. Miten muut olette toimineet?

Vierailija
20/25 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tosi herkut, toivottavasti eivät rypisty "pakaroiden" kohdalta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän