Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkodin henkilökunnan joulumuistamisista. Loukkaannnuinko turhaan? ov

Vierailija
09.12.2008 |

Aloitin elokuussa työharjoittelun yhdessä päiväkodissa ja tarkoitus on olla tuolla toukokuuhun asti. Tänään yksi tenava toi äitinsä kanssa kaikille muille aikuisille paketit, paitsi mulle. Siis ihan kaikille, laitosapulaista ja sijaista (joka aloitti lokakuussa, joka ei edes ole meidän puolella töissä + jonka nimeä kyseinen lapsi, saatikka äiti eivät edes tienneet!) myöten.

Ja tuosta pakettien jaosta tehtiin oikea ohjelmanumero, koska meillä oli myös yhdet toiset juhlat; yhden hoitajan synttärit oli viikonloppuna ja kyseinen henkilö oli eilen poissa. Pari isompaa lasta ihmettelivät kovaan ääneen, että missäs "Maijan" lahja on??!! Mikä vielä enempi pahoitti mieltäni, mielelläni olisin unohtanut koko jutun.. Enkä mä mitään pakettia sinänsä odottanut, korttikin olisi riittänyt, mutta kun kaikki muutkin sai.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasit oikein, en ole koskaan kuullut tuollaisista harjoitteluista.

t:18

Vierailija
22/22 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en vie päiväkotiin mitään lahjaa en kellekään. jos käyn siellä lapseni hakemassa illalla, kun suurin osa työntekijöistä yhtä lukuunottamatta on lähtenyt enkä ole tavannut joitakuita moneen kuukauteen, saati sitten että muistaisin jokaisen nimen kymmenestä niin ei tunnu siltä että lahjoja ostaisin.

Muistan kun itse olin lukion jälkeen töissä päiväkodissa elokuusta jouluun ja olin ns. kiertävä hoitaja talossa, jossa oli kolme osastoa. Joulun aikaan hoitajille kannettiin suklaata jota oli sitten jaossa henkilökunnan kahvitilassa tyyliin saa ottaa, viekää kotiin. Minä en muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta saanut mitään ja vaikka en nyt suorastaan sitä suklaata vaille ollut, tuntui vaan tosi ulkopuoliselta kun just aamulla saatoin olla ottamassa lapsia vastaan ja vanhemmat antoi mulle edelleen annettavaksi paketit tosille hoitajille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla