Mitä tästä voi päätellä?
Olen jo pitkään epäillyt, että mieheni on ihastunut/sillä olisi jotain sutinaa yhden naispuolisen ystävänsä kanssa. Mieheni juoksee aina tämän halujen mukaan auttamaan jne.
Noh, mieheni lähettämissä viesteissä oli joulukuun pikkujoulu iltana lähetetty viesti "olin laittanut sulle viestiä viime yönä. Unohda ne. jotain kännisiä puheita.". Mulle mies ei silloin vastannut puhelimeen eikä edes viestiin mitään..mitä tuosta viestiä voisi päätellä? Vastatuissa viesteissä ei ollut mitään enään tuolta ajalta..
Kommentit (18)
Olen tästä naisesta usein miehelleni kertonut, että en oikein ymmärrät tätä höösäystä (tämä nainen on meidän vuokralaisena sijoitusasunnossa). Ollaan mieheni kanssa oltu yhdessä lähes 10v ja meillä on lapsi. Jotenkin vain on aina mies halunnut auttaa tätä naista joka asiassa ja niin, että minä en pääse mukaan. Esim. mies ilmoittaa illalla yhtäkkiä, että pitää käydä avaamassa ovi tälle naiselle, kun unohti avaimet kotiin jne.
Jos olen paikalla, niin puhuvat asioista joista minä en ymmärrä mitään ja en voi keskusteluun osallistua.
T.ap
siis mieheni puheittein mukaan hän ei kuulemma näe tätä naista mitenkään viehättävänä. Jotenkin en vain silti usko tätä :(
T. ap
jos miehesi on tälle naiselle lähettänyt viestin, ettei niistä kännissä naputelluista ole syytä välittää, niin ehkäpä sunkaan ei tartte niillä päätäsi vaivata. Unohda koko juttu.
[Ihmettelen, ettei kukaan ole vielä älähtänyt siitä, että AP on lukenut miehensä puhelimesta tekstiviestit... ;) ]
Eli on jotain sutinaa, jos meininki on tollaista. =(
et ymmärrä? Ydinfysiikasta?
molemmat sellaista alaa, josta minä en tajua mitään. Ovat siis tutustuneet tämän alan myötä, kun ovat olleet samalla luokalla.
Vuokralainen tosiaan maksaa vuokraa rahana meille.
T. ap
[Ihmettelen, ettei kukaan ole vielä älähtänyt siitä, että AP on lukenut miehensä puhelimesta tekstiviestit... ;) ]
Mies on usein sanonut, että häntä ei haittaa, jos hänen puhelintaan katson. Hän saa myös tutkia mun puhelimen ihan milloin haluaa, koska mulla ei ole mitään salattavaa.
kysyä vielä mieheltäni, koska pelkään pahinta :( Todennäköisesti se vain suuttuu siitä, että on ylipäätään unohtanut poistaa kyseisen viestin ja kieltää kaiken.
avain on jäänyt sisään! Tosi huono selitys mieheltäsi. Kyllä sen on huoltoyhtiö, joka päivystää 24h juuri tuota varten.
tämä vuokralainen unohtaa avaimensa?? :D
sinuna ottaisin yhteyttä naiseen ja kysyisin suoraan häneltä.
minäkin olen miettinyt ja laittanut sen piikkiin, että tunnetaan toisemme ja halvempi meidän avata ovi kuin isännöitsijän.
Joku kyseli, että mistä tiedän tän naisen maksavan oikeasti vuokraa. Tiedän sen meidän rahatilanteesta..
tämä vuokralainen unohtaa avaimensa?? :D
sinuna ottaisin yhteyttä naiseen ja kysyisin suoraan häneltä.
Kerran on avain unohtunut puolen vuoden sisään. Tosin muista syistä mieheni on tavannut häntä useammin.
T. ap
nainen sille vuokralaiselle,tai etsi joku parempi vuokralainen.eikö se ole ihan sama maksaako se vuokran rahana tai luonnossa,mies se pettäjä joka tapauksessa on.
selvitä asia,muuten se jää vaivaamaan sua,inhottavaa arvailua,faktat kehiin!
Kyllä tuossa nyt jotain outoa on, kun tuollaisen viestin on lähettänyt. En nyt sano, että teidän pitäisi erota, mutta minä olisin todella vihainen ja vaatisin selitystä. Luulen, että he ovat kiinnostuneita toisistaan. Mutta onko fyysistä pettämistä tapahtunut, niin senhän tietää miehesi ja tämä nainen. En myöskään katselisi hyvällä jos mies "auttelisi" jotain vierasta naista aina silloin tällöin.
on yksi asia, jos vaikka mies sanoo ettei haittaa jos vaimo lukee hänen puhelinta/ s-postia/ päiväkirjaa tms, ja ihan toinen asia jos vaimo sitten on niin epäluuloinen ja luottamus suhteessa on niin huono, että todella menee ja lukee ne! Sen sijaan että kysyisi kumppanilta suoraan ja kuuntelisi hänen vastauksensa. Onko AP:n tapauksessa lähtökohta se, että mies valehtelee joka tapauksessa?
En tietenkään osaa vastata siihen onko miehellä suhde opiskelukaveriinsa vai ei. Sen uskon, että jos opinnot ovat innostavia ja mielenkiintoisia heillä varmaan on paljon yhteistä puhuttavaa. Onko SE sitten uskottomuutta?
Nimim.
älähti tekstareiden lukemisesta :-)
on yksi asia, jos vaikka mies sanoo ettei haittaa jos vaimo lukee hänen puhelinta/ s-postia/ päiväkirjaa tms, ja ihan toinen asia jos vaimo sitten on niin epäluuloinen ja luottamus suhteessa on niin huono, että todella menee ja lukee ne! Sen sijaan että kysyisi kumppanilta suoraan ja kuuntelisi hänen vastauksensa. Onko AP:n tapauksessa lähtökohta se, että mies valehtelee joka tapauksessa?
En tietenkään osaa vastata siihen onko miehellä suhde opiskelukaveriinsa vai ei. Sen uskon, että jos opinnot ovat innostavia ja mielenkiintoisia heillä varmaan on paljon yhteistä puhuttavaa. Onko SE sitten uskottomuutta?
Katselin puhelinta ihan huvin vuoksi. En sen vuoksi, että olisin epäillyt jotain ja etsinyt jotain tiettyä. En tietenkään halua, että mies pettäisi minua kaikkien näiden vuosien jälkeen. Noh, otin ja kysyin viestistä ja selventävää vastausta en ole saanut, kun ei kuulemma muista. Kovasti mies nyt yrittää halia jne..ihan kuin olisi omalla tunnolla jotain. Tiedä sitten..se jää nähtäväksi. Ei olisi ensimmäinen kerta, kun jäisi kiinni valehtelemisesta.
Niin ja se vielä, että mieheni jätti opiskelut tauolle, jo 3-vuotta sitten eli eivät ole tänä aikana opiskelleet yhdessä. Toki miehelläni saa olla naispuolisia kavereita, mutta jos minä sanoisin sille, että menen tapaamaan miespuolista kaveriani niin mies ihmettelee kauheasti miksi minä niin tekisin. Eli sen mielestä hän saa tapailla naispuolisia kavereita, mutta minä en miespuolisia.
T. ap
että joo tai sitten ei