Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset asusteet olette hommanneet Ticketin pinkkiin kukkahaalarin?

28.02.2009 |

Meille tänne pohjoiseen ei kovin paljon ole vielä välikausivaatteita tullut joten valikoima on vielä suppeaa.

Meillä kuitenkin odottaa Ticketin pinkki kukkahaalari kuopusta ja siihen tarvitsisi ostaa pipo / hattu tms sekä käsineet. Onko joku löytänyt jo haalarin sopivia asusteita?

Keltaisessa ketussa näin haalariin sopivan hatun, mutta se ei ainakaan kuvan perusteella kovin kivalta näyttänyt :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans toi ihanuus jo kaapissa pikkukakkoselle! :)

Ostin jo Jonathanin pinkin sydvestin ja sitten lisäksi mietin vielä Unqin kukkahattua:

[http://www.unq.fi/Ticket2Heaven/Kategoriat/sour...|http://www.unq.fi/Ticket2Heaven/Kategoriat/source/004.htm]

Käsineiksi pinkit tähtijonathan rukkaset. Ja jalkaan mahtuu vielä viime syksyiset pinkit Viking goret.

Aika pinkkiä on kyllä... :)

Vierailija
2/6 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollutkaan hoksannut, että unq:lta saa myös t2h:n haalareita!! :)

Nuita Jonathanin asusteita en olekaan nähnyt, kun lähin liike on reilun 100km päässä :( Mutta ne siis sopivat värinsä puolesta tuohon haalariin? :)

Ei pinkkiä voi olla liikaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itse tuon haalari liilana jossa pinkit kukat, meillä asusteina nyt ainakin myös Jonathanin pinkit rukkaset, sekä mietin Jonathan raitapipoa, ja sitä pinkkiä sydvestiäkin, tai ainakin pinkkiä yksiväristä hattua... minä myös jo ajattelin unq:lta tilata hatun tuohon... muuta en oikein vielä ole päättänyt, minäkin innostun jos esim jollain halpis ketjulla olisi joku kiva pinkki-liila pipo =)

tuusis + 5 muxua

Vierailija
4/6 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna olen menossa jesper junioriin, mutta olisiko vielä vinkkejä sopivista asusteista? :D

Vierailija
5/6 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse suunnittelin pinkin pipon ja siihen kaksi liilaa kukkaa sivuun :)

Hanskoiksi Ticketin pinkit vk-hanskat.

Meillä siis liila haalari.

Vierailija
6/6 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siis suunnittelin ja Pikku Stikkarin Leena toteutti. Ja pipo on syötävän ihana!

Unq:n hatut on myös kivoja, mutta meidän tytölle ainakin leudommilla säillä liian paksuja ja tyttö on hiki päässä. Stikkarin pipo on mukavan ohut ja siihen menee hyvin päälle myös pyöräilykypärä, mikä ainakin meillä on tärkeä pointti vähän myöhemmin keväällä :)