Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö imettäessä saa muka pudottaa painoa?

28.02.2009 |

luin jostain ettei imettäessä saisi laihduttaa?

mihin tämä perustuu? pitääkö muka olla kaikissa raskaus kiloissa vaikka puolikin vuotta jos meinaa niin pitkää imettää?

en ole käyny lenkillä 9kk ja haluisin todellakin päästä juoksemaan muutaman kerran viikossa, nyt mulla 1kk poika, saan juoksemisesta hyvän olon ja saisin vähän omaa aikaakin mut luin jostai et maitoon voi kehittyä jotain myrkkyä jos laihduttaa?jotenki tuntuu ihmeelliseltä, johan luulis terveydenkin kannalta hyvältä idealta pudottaa painoa vaik imettääki. osaako joku auttaa?

esikoista imetin 9kk mut sillon ei jäänykkää kiloja yhtää joten tämä on uusi asia mulle et ylipäätää pitäs pudottaa painoa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syödä terveellisesti, mutta millekään "ihmedieetille" ei imetysaikana saa ryhtyä. eli ihan normaalisti voit urheilla ja kuntoilla. Totta kai äidillä on oikeus tehdä, mikä hyvältä tuntuu. Kun mieli on pirteä ja hyvä, jaksaa paremmin olla vauvankin kanssa ja imettää. Mutta mitään maratonille treenaamista ei vielä voi aloittaa, eli liian tiukkaa treeniä ei imetysaikana suositella . Eikä sitä kyllä jaksaisikaan, jos/kun vauvakin pitää hoitaa.

Aivan hyvin voit lenkkeillä - sykemittarin kanssa minäkin taas olen lenkit aloittanut - nuorimmainen huomenna 6viikkoinen.

Vierailija
2/3 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perustuu siihen, että rasvakudokseen kertyy esim. ympäristömyrkkyjä, raskasmetalleja sekä ruuan sisältämiä lisä- ja säilöntäaineita.

Laihtuessa nämä myrkyt lähtevät rasvakudoksen mukana liikkeelle ja erittyvät myös maitoon.

Itsekin koitan ulkoilla ja liikkua mahdollisimman paljon. Lisäksi katson mitä syön ja olen jättänyt karkit ym. herkut ruokavaliosta pois. Näin aion jatkaa niin kauan kuin imetän. Imetyksen loputtua aloitan sitten ihan "oikean" painon pudottamisen :)

-PP ja neiti 4vko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta erikseen ei pidä aloittaa laihduttamaan. Samaa mieltä siis Pinkspinksin kanssa.

Itseni kohdalla ei toteudu, sillä vauva allerginen ja olen imetysdieetillä... :( Paino pudonnut 5 kg normaalipainosta.