G: kuinka monta vuotta olet vaihtanut vaippoja?
Kahden kuukauden tauon olen tosin pitänyt . Neljä lasta.
Kommentit (21)
nuorin on 9 kk, joten jatkuu vielä tovin. 4 lasta
Omia lapsia on viisi, joista vanhin 21-v., nuorin 6-v., mutta mulla on aina myös vaippaikäisiä hoitolapsia. Mahtuu tuohon 21 vuoteen muutama kuukausi, jolloin ei vaippoja ole tarvinnut vaihdella.
Nyt olen vaihtanut 4,5 vuotta putkeen ja loppua ei näy (kaksoset 4,5v, poika 1v6kk ja poika 1kk)
Kaksoset eivät jostain syystä oppineet kuivaksi ennen kuin täytettyään 3v, vaikka tein mitä!
1v6kk ikäinen on jo päiväkuiva, ollut nyt pari viikkoa. Yövaippa vielä käytössä, varmaan pitkään.
5 lasta, nuorin 1,5 -vuotias. Varmaan tässä vielä puolitoista vuotta menee, ellei kuopuskin ole yökastelija, siinä tapauksessa vielä viitisen vuotta.
ja ilmeisesti tulee vielä vuosi lisää ennen kuin loppuu...
neljä lasta,välillä ollut kaksi vuotta vaihtamatta OMIEN lapsien vaippoja
ja max reilu kaksi vuotta edessä. vauva 9kk.
Ja mun osalta urakka on loppu. Ehkä sitten lapsenlapsille joskus pääsee vaihtamaan, toivottavasti :)
Ja ei päivääkään välissä että ei olisi ollut vaippoja vaihdettavana.....
Kolme lasta, joista nuorin 1v. :)
lapsenlapsi. oma nuorin 6-v... juu vaippoja on vaihdettu ehkä n.8-9 vuotta....
takana nyt 10v ja jatkuu vielä, nuorin (viides) on vasta 1kk.
Kuopus täytti juuri vuoden eli vielä jonkin aikaa menee ennenkuin pääsee vaipoistaan, joten reilut 19 vuotta PUTKEEN vaippoja vaihdeltuna tulee olemaan:)
t. 12 omaa lastaan kuivitellut
ekan ja tokan välissä oli 3kk ja tokan ja kolmannen välissä 6kk ettei vaippoja. Kolmas ja neljäs vaipoissa yhtä aikaa 2v. Yhteensä n 7v
tulee täyteen 7 vuotta vaippa-aikaa meidän perheessä.
Lapsia on neljä, ja kuopus on nyt 1 v 3 kk, joten loppusuoralla jo! :-)
Muutamia lyhyitä taukoja välillä. 13 lasta.
Minä olen vaihtanut vaippoja 1,5 vuotta ja monta vuotta lienee vielä edessä; kuopus on pari viikkoinen ja lisää lapsia olisi toiveissa.
Vähän järkyttää, kun tänä syksynä tulee 6 vuotta vaippojen vaihtoa täyteen... ja tätä vauhtia tulee vielä seitsemäs vuosi täyteen, ennen kuin homma loppuu.
3 lasta.