Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos oma hius vaalenee auringossa lämpimäksi niin kannattaako hiusta yrittää värjätä viileän vaaleaksi?

Vierailija
25.05.2023 |

Siis kun juurikasvu pidempänä on aina lämmin ja punertava. Onko kellään samaa ongelmaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ainakin silloin hiuksessa on punaista pigmenttiä, eli ei kannata itse lähteä vaalennusaineilla sotkemaan. Voi tulla vihreä.

Vierailija
2/13 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on sun oma valinta että siedätkö lämminsävyistä juurikasvua tai tiheitä juuren värjäyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on sun oma valinta että siedätkö lämminsävyistä juurikasvua tai tiheitä juuren värjäyksiä.

No kun en siedä sitä lämmintä juurikasvua. Hiukset ei kestä jatkuvaa vaalennusta eikä rahaakaan mennä 2kk välein kampaajalle. En oikein tiedä mitä tehdä.oma väri on ruma lämmin vaalea maantie.

Ap

Vierailija
4/13 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti hiusten latvat vaalenevat auringossa.  En värjäisi.

Vierailija
5/13 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun en siedä sitä lämmintä juurikasvua. Hiukset ei kestä jatkuvaa vaalennusta eikä rahaakaan mennä 2kk välein kampaajalle. En oikein tiedä mitä tehdä.oma väri on ruma lämmin vaalea maantie.

Ap

Hassua, vaalea maantie on maailmalla hyvin haluttu väri...

Oma päätöksesihän se on, haluatko kuluttaa hiuksiasi ihan turhaan. Itse en kyllä tajua, mitä vikaa on lämpimän punertavassa vaaleassa.

-eri

Vierailija
6/13 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikset vain hyväksy omaa, luonnollista väriäsi?

Pääset paljon helpommalla, raha ja terveys säästyvät. Luontokin kiittää.

Vierailija
7/13 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiiltokäsittelyllä voi lisätä kylmää sävyä ilman että hius kärsii. Saattaa näyttää harmaalta tietyssä valossa.

Vierailija
8/13 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerrotko ikäsi ja koulutusasteen?

Ihan vain kiinnostaa...

Vierailija
9/13 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kerrotko ikäsi ja koulutusasteen?

Ihan vain kiinnostaa...

27v lähihoitaja

Vierailija
10/13 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvalla hopeashampoolla voi kylmentää hiusten lämpimiksi vaalentamia latvoja, vaikka väri olisikin ruskea. Kannattaa kysellä kampaamokaupasta hyvää tuotetta ja käyttövinkkejä. Toki niitä lämpimämmän värisiä latvoja voi kylmentää edullisesti vaikka kerran parissa kuukaudessa ihan kylmän tuhkan sävyisellä sävytteelläkin, voi olla helpompaa.

Vierailija
11/13 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma mutta ratkaisin sen viimeksi napsaisemalla latvoista 20 senttiä oranssihtavaa tukkaa pois :D Lopuissa hiuksissa on viileä tummahko "maantien" sävy josta pidän. Eli ajoittain leikkaamalla ainakin saa pidettyä lämmön paremmin poissa. Mulla on pitkä kerrostettu polkkatukka eli ei tarvitse vetää ihan lyhyeksikään jollei halua.

Vierailija
12/13 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuudesta, vihaatteko te tuota punertavan vaaleaa sävyä vain omissa hiuksissanne, vai onko samanlainen hiustenväri mielestänne ihan kammottava jollain vastaantulijallakin?

Olen vain itse huomannut, että monet naiset vihaavat omaa hiustenväriään, mutta silti heidän mielestään sama väri onkin sitten muiden päässä jopa nätti. Ristiriitaista...

Vierailija
13/13 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju kertoo, miksi minulla on suuria vaikeuksia samastua sukupuoleeni.

Olen silti 100% nainen, ilman minkäänlaisia tukkaongelmia. Se kelpaa, minkä Luoja on antanut.

Elämäni sisältö on ihan muualla kuin omassa ulkonäössäni. Tai toisten, ei sen puoleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän