Mikä mua vaivaa? Miksi kaikki ihmiset ärsyttää?
Kommentit (4)
toisten ihmisten kanssa natsaa vaan enemmän kun toisten.. ehkä et o vielä löytänyt hyvää ystävää!
itse olen huomannut, etä jos muutamana päivänä jää Berocca ottamatta, kaikki alkaa ärsyttämään. Perhe jo huomauttaakin välillä että taitaa äidin olla aika taas muistaa ottaa kiukkuvitamiinit.
Olen kovasti yrittänyt luoda ihmissuhteita, mutta kaikki ihmiset, joihin tutustun vähän paremmin, alkavat suunnattomasti ärsyttämään. Oli sitten kysymys naisista tai miehistä.
En ole löytänyt vielä ketään, joka ei alkaisi parin kuukauden tutustumisen jälkeen ottamaan päähän. Oma ukkonikin ottaa niin paljon aivoon toisinaan, että eroa olen harkinnut.
Miksi olen niin huono ihmissuhteissa?
Miestä vielä siedän, mutta en kovin monia muita ihmisiä. Ihmiset puhuvat jotenkin niin turhapäiväisistä asioista, jotka eivät kiinnosta minua pätkääkään, eivätkä toisaalta ymmärrä mistä minä yritän heidän kanssaan keskustella. Jotenkin en sitten jaksa oikein ketään, kaikki ärsyttävät kun eivät ymmärrä. Aina pitäisi olla ratakiskoa tai rautalankaa, josta vääntää asiat.
Totta puhuen käyn tällä hetkellä psykologilla työstämässä (tätäkin) ongelmaa.