Muutama fakta keskustelun pohjaksi:
jarna ei ole aloittanut loanheittoa
tyylikset eivät ole arvostelleet yhdenkään lapsen ulkonäköä
Näistä asioista ovat jarna ja tyylikset kaikki samaa mieltä. Nyt kaikkien nimettömien ihmisten kummat kommentit lyödään joko jarnan tai tyylisten suuhun aivan asiattomasti.
Tytöt selvittävät asian keskenään ja sitä edesauttaa varmasti se, että nyt ei luulla mitään. Kukaan tyyliksistä ei ole tähän ketjuun kirjoittanut anonyymisti, näin minulle on vakuutettu. Kaikki anteeksipyynnöt hoidetaan yksityisesti, ei täällä.
Sari
Kommentit (30)
Voin vaan kuvitella, kuinka paljon p*skaa he nyt saavat niskaansa...
Itse en voi ajatellakaan enää lukevani uutta mainosblogia (Kuningaskuluttajassakin esiintyi sivuilla mainostava yritys). Luin tyyliblogia alusta alkaen päivittäin, kommentoin innolla ja aina positiivisesti, olihan ihana löytää yhteisö, joka jakoi kiinnostukseni lastenvaatteisiin ja muuhun ihanaan. En kuitenkaan pystynyt hurjimmissa kuvitelmissanikaan ajattelemaan, että mallimammat tosiasiassa törkysivät muiden blogeja urakalla (poislukien Sari sinut). Enkä kyllä ymmärrä sitäkään, että kiinnijäämisestä pahoillaan olleet naiset kommentoivat ystävystyneensä vuoden aikana, kun eivät moneen kuukauteen esim. tietäneet missä yksi blogisteissa oli, silloin kun hänen lapsensa sairastui tms. Taitaa olla vain kotiäitien lisäbisnes mielessä uudessa blogissa (mikä sinänsä on loistojuttu). Itsellä meni vaan maku heistä ihmisinä ja jatkossa etsin ihanuudet muualta.
aikuiset ihmiset puhuu pienen lapsen pukeutumista hintahtavaksi???
miettikää hei vähän voiko niin tehdä.
omien päittenne sisällä ehkä, mutta ei missää tyyliblogissa.
noin tyhmiä ois olla jotkut 12 vee tytöt.
nolottaa teidän puolesta
minityyliin että poikasi näyttää hintahtavalta? Varmaan julkaistaan ja tytöt iloisena nauraa päälle : )
Nyt siellä Minityylissä on enää Sari ja Laura. Kätevään aikaan kaks jäikin pois äitiyslomalle,kun eilen vielä hehkuttivat kaikki neljä tekevänsä uutta blogia.
omasta tahdostaan vai pakotettiinko heidät? Eihän bloginpitäminen nyt niin kummonen homma vauvankaan kanssa ole...hmmmmm
Onko Heini ja Marika jossain julkisesti pyytäneet anteeksi omalta osaltaan? Kaikki lukemani anteeksipyynnöt ja selittelyt on olleet Sarin tai Lauran tekemiä.
ns luotto mennyt. kuka jaksaa fanittaa noita kaksnaamaisia tyyppejä. ennen olin innokas tyyliblogin lukija, uutta oon käyny kurkkaan mutta p..maku siitä nyt vaan jäi.
eilisen keskustelun pituudesta päätellen. Sä voit kyllä jättää väliin jos ei kiinnosta...