Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtavat "suomenkieliset" sivut :-)

Vierailija
26.02.2009 |

.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/6 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan oli kieltä :D kuka ees vaivautuu kääntämään suomeks jos ei suomea kerran osaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljastan teille suuren salaisuuden:

käännöksen on tehnyt vaan joku netin käännöskone (netti niitä pullollaaan), ja joka ei siis kykene koskaan ihmisen tasoiseen tulokseen....

Vierailija
4/6 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljastan teille suuren salaisuuden:

käännöksen on tehnyt vaan joku netin käännöskone (netti niitä pullollaaan), ja joka ei siis kykene koskaan ihmisen tasoiseen tulokseen....

Siis mitä? Nytkö vasta hokasit, että asialla on ollut kone eikä ihminen? Sehän mua naurattakin, kun näin, miten" viisas" kone osaa olla. Eikö koneen käännökselle saa nauraa?

Huoh, suuren salaisuuden paljastus. Repesin :DDDDDDDDD

t. kakkonen

Vierailija
5/6 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on ollut tuo asia selvää pässinlihaa jo ennenkuin koko ap:n linkkiä edes avasin,

ihmettelenkin vaan kuinka esim jotain naurattaa se ettei kone osaa kääntää kuten ihminen, eikös se nyt ole itseetäänselvää kielellä kuin kielellä,

tai että joku ihan oikeasti ihmettelee kuten 3 että miksi joku kääntää jos ei edes osaa kieltä...

t:4

Siis mitä? Nytkö vasta hokasit, että asialla on ollut kone eikä ihminen? Sehän mua naurattakin, kun näin, miten" viisas" kone osaa olla. Eikö koneen käännökselle saa nauraa?

Huoh, suuren salaisuuden paljastus. Repesin :DDDDDDDDD

t. kakkonen

Vierailija
6/6 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onkohan alkuperäisessä tekstissä edes puhuttu junasta, taitaa olla käännösvirhe koko juna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme