Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä sitä taas ollaan...

26.02.2009 |

Tein testin tän viikon maanantaina, ja se näytti yllätykseksi plussaa! Ehkäisyä ei olla kätetty, luotettu vaan siihen, että edellisiäkin lapsukaisia suunniteltaessa meni puoli vuotta, ennenkuin tärppäsi. Mut niinhän sitä vissiin sanotaa, että kun lakkaa yrittämästä, jo alkaa tapahtumaan! Olin jo tilannun lääkäriajan kierukanlaittoonkin, niin sainkin sitten soitella äitiysneuvolaan...Tämä ylläripyllärivauva on meille sitten 4:s, on kaksi isoveikkaa 5 ja 3 sekä pikkuprinsessa 1v. Yäkkää oloa ja itkeskelyä on nyt ollut pari päivää, ja päänsärkyä, kunhan ei vaan repeä migreeniksi... Johtuneeko pelkästä järkytyksestä??? Kyllä kait tästäkin selvitään, kunhan isäntä tokenee uuden tulokkaan tuomien rahallisten paineiden pelosta ja keskittyy olennaiseen, eli onnelliseen odotukseen ja toivon mukaan terveeseen pienokaiseen, sehän se tärkeintä! Ihanaa olisi kuulla vertaisten, tulevien neljänsien lasten äitien tuntemuksia odotuksen myötä!! Meikäläisellä laskettu aika neuvolantädin mukaan 24.10., synnäri Satakunnan keskussairaala. Mukavaa odotusta kaikille lokamammoille!!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tosiaan kanssa yksi tulevan nelosen äippä,edelliset lapset syntyneet,poika-03,tyttö-04 ja tyttö-07. Ensin olin kovin iloinen plussasta ja sitten tulikin kauhea järkytys. Nyt sitten odotellaan kovin iloisena ja malttamattomana jo pienokaisen syntymää. MInulla siis laskettu 6.6.2009. Se oli kyllä jännä kuinka tuo järkytys iski,siis teki mieli peruuttaa koko raskaus mutta toisaaltaan taas olin onnellinen,olin alussa siis melkoisen sekavissa tunnelmissa. Meillä tämä oli kanssa melkoinen ylläri,esikkoa yritettiin 6 vuotta hoitoineen ,kakkonen oli melkoinen ylläri kun lähti aluillensa pojan ollessa 6kk vanha,kolmosta yritettiin yli 2 vuotta keskenmenoineen joita tuli 3 tuona aikana. Niin tää päätti lähteä aluillensa sit melkeistä täysimetyksestä huolimati,mitä en olis uskonut sitten millään. Testejäkin tuli tehtyä varmaan 8 kpl. Sitten alussa sotki tunteita myöskin verinen vuoto jota tuli viikon heti plussa testistä lähtien. Olin odottanut kaksosia joista toinen meni kesken taas. Mies oli oikeastaan enemmän iloinen kuin minä itse tuolloin alussa,nyt molemmat odotetaan iloisina tätä tulokasta.

Kyllä ne tunteet taitaa olla ihan normia tuolloin alussa,tsemppiä paljon sinne.

Tari rv 25+5

Vierailija
2/3 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettu aika nettilaskurin mukaan 26.10. Synnäri Jorvi, Espoossa. Edelliset poika 01, tyttö 02, tyttö 07. Hieman yllätys kun heti yrittämästä tärppäsi enkä itse tiedä olenko valmiskaan. Muuten olisi iloista odotusta, mutta tämä kuukausi menee muuttoon ja ajatukset ovat siinä. Ehkä sitten sen jälkeen pystyy paremmin iloitsemaan raskaudesta, joka sinänsä on kyllä toivottu. Pitäisi tuota edellistä vierottaa. Nyt olen vähentänyt huomattavasti imetystä, mutta vielä ne yökin pitäisi saada sujumaan ilman imetystä. Taidan kuitenkin odottaa muuton yli. Olen iloinen, kun isommat lapset ovat ensi vuonna molemmat koululaisia, eikä tarvitse viedä tai hakea. Sitä kun tullut tehtyä viime vuosina niin paljon. En vielä oikein mitenkään huomaa raskauttani. Meillä isä on kannustanut pieneen ikäeroon edelliseen nähden, minä taas olen enemmän ajatellut omaa jaksamistani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on jo viikko kulunut testistä ja yhä päässä surisee!!! Aivot ei vaan ota tajutakseen, että tässä taas odotellaan, tai sitten ne käyvät ylikierroksilla... Siirryin tuonne neliapiloiden puolelle, siellä kun tätä ihanaa vertaistukea piisaa, autovinkkejä ym. Kirjoitellaan siellä lisää, mukavaa odotusta teille kahdelle mammalle!!!